Felix (be) |
16 maart 2010 18:01 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
(Bericht 4638679)
Wat is er eigenlijk mis met Cohen? Tot nu toe kom ik op basis van sommige interventies hier niet verder dan dat hij graag thee drinkt.
Het antwoord "dat hij van de PvdA is" wil ik niet horen. Ik wil weten waarom hij een slechte kandidaat-premier zou zijn voor die partij.
|
Niet het belangrijkste natuurlijk, maar toch:
Het culturele afbraakbeleid van Job Cohen
Citaat:
...
Onder de bezielende leiding van Job Cohen heeft Amsterdam het gepresteerd om de musea die de Nederlandse kunst een internationale allure geven allemaal tegelijkertijd te verbouwen. Het is regel één van kunstbeleid: zorg ervoor dat altijd iets overblijft voor de kunstliefhebber om te bekijken. Deze regel heeft Cohen nadrukkelijk overtreden. Het Rijks, het Stedelijk, het Scheepvaart, allemaal dicht. Triest gevolg? De toerist die komt voor kunst, treft dat niet in Amsterdam.
Enkel de hoeren, drugs en dronken Ieren blijven dan over om een blijvende indruk op hem of haar na te laten. Bill O’Reilly heeft dus gewoon gelijk gekregen – met dank aan Job Cohen.
|
Het Rijksmuseum dicht van 2003 tot 2013 :roll: (vermoedelijk)?
De PvdA en Cultuur???
Ik heb altijd de indruk dat België het veel minder nauw neemt met cultuur dan de bovenbuur :lol:,
maar dit stukje geeft toch te denken.
|