Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Knokpartij in ziekenhuis Aalst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=138766)

Pericles 16 mei 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753100)
Welke logica volg je om tot dit besluit te komen?

Tja, als u zelf zegt dat uw anekdotes geen waarheidsgehalte hebben . :roll:

artisjok 16 mei 2010 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4753115)
Tja, als u zelf zegt dat uw anekdotes geen waarheidsgehalte hebben . :roll:

Waar lees je dat?

artisjok 16 mei 2010 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4753114)
Ik stel mij garant voor niemand . Dat is toch Nederlands, u zou dat toch moeten begrijpen.

Dat begrijp ik; moet het zolang duren voor je wil toegeven dat jij je logica niet wil doortrekken naar andere bevolkingsgroepen?
Citaat:

Voor u is er met Mohamedanen geen probleem, wel stel u dan garant. Volgens jou brengen ze toch op , geen probleem dus. Verenig u. Richt een steunkommitee op :lol:
Waar lees jij dat er voor mij "met Mohamedanen geen probleem" zijn?

Deze stelling kwam toch van jou!
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4752965)
Nee, nee, de liefhebbers van de aanhangers van Mohamed moeten financiêle verantwoordelijkheid dragen voor alle overlast, als die meer dan gemiddeld is.
Als er Mohamedanen zijn die zich gedrangen , des te beter, dan is dat een bonus. Als ze zich allemaal gaan gedragen , ga je er nog aan verdienen. :-D
Ge kunt nog rijk worden Arisjok. :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4752984)
Mogen we dezelfde logica doortrekken voor bepaalde beroepen?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138729

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4753007)
Bepaalde beroepen ? Overal is er fraude, in elk beroep. Ik stel mij garant voor niemand. Maar als u zich per se garant wil stellen voor de moslims , mijn niet gelaten, dan zijn de kosten en de baten voor u;dat valt te regelen.:-D

Herr Flick 17 mei 2010 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4748973)
Maatschappelijke relevantie van dit fait divers: 0.

Als ge een paar verpleegsters in uw vriendenkring hebt, dan denkt ge daar wel anders over hoor Raf. Gelukkig staat er geen enkele van op spoed.

Raf 17 mei 2010 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4754759)
Als ge een paar verpleegsters in uw vriendenkring hebt, dan denkt ge daar wel anders over hoor Raf.

Nee hoor. En wat meer is: zij gelukkig ook niet.

Herr Flick 17 mei 2010 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4754856)
Nee hoor. En wat meer is: zij gelukkig ook niet.

Ja ge kunt natuurlijk overal zo iets tegenkomen, maar ge denkt daar dan toch wel even aan, als ge weer zo iets hoort. Alle, als ge een beetje empathie met uw kameraden hebt, dan hoopt ge toch dat ze zo een zever niet moeten meemaken. De dagelijkse zever die ze van sommige patienten of collega`s , dokters mogen slikken is al genoeg. Zo van die agressievelingen of zattebuzes die hen komen storen in hun werk hebben ze echt niet van doen.

Een ex-lief kreeg elke keer de half comateus gezopen onnozelaars op haren dienst, meestal s nachts in t weekend, als ze alleen stond. De flikken waren er dan vanaf, te veel papierwerk als ze in hun eigen spaagsel stikken of doodvallen van een alcohol vergiftiging.... Een verpleegster die meer dan haar handen vol heeft met haren dienst in t oog te houden en haar rondes te doen, mag dan de shit oplossen en letterlijk en figuurlijk opkuisen.

Laat die mensen hun werk doen he. t zal uw moeder of vader maar zijn, die ze niet kunnen helpen omdat er zo ne zot die het zijn eigen aandoet de verzorging van andere mensen saboteert. Voor mij staat dat gelijk aan poging tot doodslag, aan al die mensen die ze naar andere ziekenhuizen hebben moeten voeren, of die vertraging hadden in hun verzorging, door het gedrag van die randdebielen.

Cdude 17 mei 2010 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4754882)
Een verpleegster die meer dan haar handen vol heeft met haren dienst in t oog te houden en haar rondes te doen, mag dan de shit oplossen en letterlijk en figuurlijk opkuisen.

Laat die mensen hun werk doen he. t zal uw moeder of vader maar zijn, die ze niet kunnen helpen omdat er zo ne zot die het zijn eigen aandoet de verzorging van andere mensen saboteert. Voor mij staat dat gelijk aan poging tot doodslag, aan al die mensen die ze naar andere ziekenhuizen hebben moeten voeren, of die vertraging hadden in hun verzorging, door het gedrag van die randdebielen.

Beetje extreem maar zware straffen/schadevergoedingen/boetes zijn hier zeker op hun plaats !!!

Herr Flick 17 mei 2010 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4754989)
Beetje extreem maar zware straffen/schadevergoedingen/boetes zijn hier zeker op hun plaats !!!

Zo extreem is dat niet, ... ge zult maar 10 minuten verder moeten gevoerd worden als ge met een falend hart, of vermangeld uit een accident met den 100 onderweg zijt.

Pericles 17 mei 2010 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753390)
Waar lees je dat?

Ge zegt het begot zelf. :lol::lol::lol:

Pericles 17 mei 2010 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4753431)
Dat begrijp ik; moet het zolang duren voor je wil toegeven dat jij je logica niet wil doortrekken naar andere bevolkingsgroepen?

Waar lees jij dat er voor mij "met Mohamedanen geen probleem" zijn?

Deze stelling kwam toch van jou!

Verstaat gij nu niets ?
Hele bladzijden vullen , zonder de minste inhoud is blijkbaar een hobby van U .
Maar aan de andere kant, mag men meer verwachten van een wereldvreemde ? :roll:

luc broes 17 mei 2010 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4749139)
Ik heb medelijden met mensen zoals jij, die verblind door haat voor wat ze niet (willen) kennen, volledig de band met de realiteit verloren hebben...

"De vechtpartij ontstond donderdagavond laat in de spoedafdeling van het stedelijk ziekenhuis van Aalst. François L. (1990) en Luc C. (1963), beiden afkomstig uit Aalst, begaven zich met een familielid dat medische hulp nodig had naar de spoedafdeling van het ASZ te Aalst. Omdat ze zich bijzonder verbaal en fysiek agressief gedroegen ten aanzien van het verplegend personeel werd de politie erbij gehaald. De twee verdachten richtten zich vervolgens op de politie. Daarbij raakten twee inspecteurs van de politie gewond en arbeidsongeschikt. De twee verdachten konden uiteindelijk met veel moeite worden overmeesterd."

Een fait divers, inderdaad. Maatschappelijke relevantie: 0.

wie pleegt hier bedrog? haat voor wat ze niet (willen) kennen

Een zigeunerfamilie heeft lelijk huis gehouden in het ziekenhuis van Aalst. Omdat ze vonden dat een van hun familieleden niet snel genoeg geholpen werd, deelden ze klappen uit aan twee verpleegkundigen en drie agenten. Twee personen werden aangehouden en worden beticht van weerspannigheid, slagen en verwondingen aan agenten met arbeidsongeschiktheid tot gevolg, slagen en verwondingen aan verplegend personeel en beschadigingen van goederen in het ziekenhuis met geweld en bedreiging. Dit geval van agressie is absoluut geen unicum.

Raf 17 mei 2010 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes (Bericht 4755714)
wie pleegt hier bedrog?

De topicstarter. Maar die gaf ondertussen al toe dat hij een beetje voorbarig sprak. Andev sprong zoals gewoonlijk uiterst gewillig op de allochtonenkar en wrong zich ondertussen al in allerlei bochten om toch maar allochtonen de schuld in de schoenen te kunnen schuiven. Kom jij hem nu een beetje helpen?

luc broes 17 mei 2010 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4755751)
De topicstarter. Maar die gaf ondertussen al toe dat hij een beetje voorbarig sprak. Andev sprong zoals gewoonlijk uiterst gewillig op de allochtonenkar en wrong zich ondertussen al in allerlei bochten om toch maar allochtonen de schuld in de schoenen te kunnen schuiven. Kom jij hem nu een beetje helpen?

Ik vraag enkel wie hier bedrog pleegt.

Vooroordeel, dus een oordeel vooraf en zonder reden, vind ik verwerpelijk.

Ik wring me niet in allerlei bochten om allochtonen de schuld te geven. Dat doe ik nooit.

Maar wie wringt zich hier in allerlei bochten en pleegt bedrog om autochtonen te beschuldigen?

artisjok 17 mei 2010 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4755355)
Ge zegt het begot zelf. :lol::lol::lol:

Neen; toch niet.
Daarom vraag ik waar je dit leest; dan kan ik je uitleggen wat er wel staat.

artisjok 17 mei 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4755360)
Verstaat gij nu niets ?
Hele bladzijden vullen , zonder de minste inhoud is blijkbaar een hobby van U .
Maar aan de andere kant, mag men meer verwachten van een wereldvreemde ? :roll:

Versta ik het niet?
Ik heb het je toch correct uitgelegd!
Wat is er foutief aan mijn uitleg?
http://forum.politics.be/showthread....31#post4753431

Fallen Angel 17 mei 2010 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4754759)
Als ge een paar verpleegsters in uw vriendenkring hebt, dan denkt ge daar wel anders over hoor Raf. Gelukkig staat er geen enkele van op spoed.

Ik ken iemand die op spoed werkt. Nog nooit dergelijke verhalen gehoord. Wel veel dronken daklozen die zich weer een ongeluk hebben gedaan.

Raf 17 mei 2010 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4756087)
Versta ik het niet?
Ik heb het je toch correct uitgelegd!
Wat is er foutief aan mijn uitleg?
http://forum.politics.be/showthread....31#post4753431

Ga daar toch niet op in! Je bent veel te goed om je kostbare tijd en energie te verknoeien aan zoiets onbenulligs.

Eigenzinnig 17 mei 2010 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4749151)
Welke bevolkingsgroep? De François-en-Luc's in de samenleving?

De zigeuners...hebben regelmatig franstalige voornamen..:-P

grimbergen 17 mei 2010 18:35

Gastjes we weten al langer dan vandaag dat het zigeuners zijn. Ieder weet al jaar en dag dat die gasten gevaarlijk zijn. Joe kan het niet meer navertellen. De verpleegsters wel. Doodsbang zijn ze van die zigeuners. Ze weten wat er met joe is gebeurd. Nu is het in het nieuws gekomen omdat ze geen moslimvoornaam hadden. gelukkig hebben de juiste mensen de ware toedracht naar voor gebracht. Het waren zigeuners en geen autochtone brave mensen. Als het de moslims weer eens zijn probeert het men met man en macht uit de pers te houden. Vandaar dat je in mijn topic de vuile was mag buiten hangen. De linkse bende moeten we in toom houden. of de verislamisering is een feit. Vergeet niet dat vele van die linkse "gedrochten" bekeerlingen zijn of ertussen werken en wonen. 8-)

grimbergen 17 mei 2010 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4756266)
De zigeuners...hebben regelmatig franstalige voornamen..:-P

Correct !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be