![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Deze stelling kwam toch van jou! Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een ex-lief kreeg elke keer de half comateus gezopen onnozelaars op haren dienst, meestal s nachts in t weekend, als ze alleen stond. De flikken waren er dan vanaf, te veel papierwerk als ze in hun eigen spaagsel stikken of doodvallen van een alcohol vergiftiging.... Een verpleegster die meer dan haar handen vol heeft met haren dienst in t oog te houden en haar rondes te doen, mag dan de shit oplossen en letterlijk en figuurlijk opkuisen. Laat die mensen hun werk doen he. t zal uw moeder of vader maar zijn, die ze niet kunnen helpen omdat er zo ne zot die het zijn eigen aandoet de verzorging van andere mensen saboteert. Voor mij staat dat gelijk aan poging tot doodslag, aan al die mensen die ze naar andere ziekenhuizen hebben moeten voeren, of die vertraging hadden in hun verzorging, door het gedrag van die randdebielen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hele bladzijden vullen , zonder de minste inhoud is blijkbaar een hobby van U . Maar aan de andere kant, mag men meer verwachten van een wereldvreemde ? :roll: |
Citaat:
Een zigeunerfamilie heeft lelijk huis gehouden in het ziekenhuis van Aalst. Omdat ze vonden dat een van hun familieleden niet snel genoeg geholpen werd, deelden ze klappen uit aan twee verpleegkundigen en drie agenten. Twee personen werden aangehouden en worden beticht van weerspannigheid, slagen en verwondingen aan agenten met arbeidsongeschiktheid tot gevolg, slagen en verwondingen aan verplegend personeel en beschadigingen van goederen in het ziekenhuis met geweld en bedreiging. Dit geval van agressie is absoluut geen unicum. |
Citaat:
|
Citaat:
Vooroordeel, dus een oordeel vooraf en zonder reden, vind ik verwerpelijk. Ik wring me niet in allerlei bochten om allochtonen de schuld te geven. Dat doe ik nooit. Maar wie wringt zich hier in allerlei bochten en pleegt bedrog om autochtonen te beschuldigen? |
Citaat:
Daarom vraag ik waar je dit leest; dan kan ik je uitleggen wat er wel staat. |
Citaat:
Ik heb het je toch correct uitgelegd! Wat is er foutief aan mijn uitleg? http://forum.politics.be/showthread....31#post4753431 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gastjes we weten al langer dan vandaag dat het zigeuners zijn. Ieder weet al jaar en dag dat die gasten gevaarlijk zijn. Joe kan het niet meer navertellen. De verpleegsters wel. Doodsbang zijn ze van die zigeuners. Ze weten wat er met joe is gebeurd. Nu is het in het nieuws gekomen omdat ze geen moslimvoornaam hadden. gelukkig hebben de juiste mensen de ware toedracht naar voor gebracht. Het waren zigeuners en geen autochtone brave mensen. Als het de moslims weer eens zijn probeert het men met man en macht uit de pers te houden. Vandaar dat je in mijn topic de vuile was mag buiten hangen. De linkse bende moeten we in toom houden. of de verislamisering is een feit. Vergeet niet dat vele van die linkse "gedrochten" bekeerlingen zijn of ertussen werken en wonen. 8-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be