![]() |
Citaat:
|
Citaat:
mensen denken niet zo in hokjes zoals jij doet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de mensen zijn daar totaal niet mee bezig. je hebt natuurlijk overal FDF'ers die wat idioot doen en heel waarschijnlijk zal je wat Voorposters vinden die niet naar Wallonië willen gaan op reis, maar ach, die paar mensen zal echt niet echt verschil maken hoor. |
Citaat:
Enfin, jij bent toch een eigenaardig persoon hoor, mon cher Everytime. Weet jij eigenlijk wel wat je wil? Je zit hier langs de ene kant af te geven op een splitsing van Belgie, en langs de andere kant kan Belgie je niks meer schelen. Wat is het nu? |
Citaat:
|
Citaat:
(ik zal het veiligheidshalve maar vermelden: wat nu volgt is ironie) Wat ik evenwel niet uitsluit zijn patrouilles aan de toekomstige landsgrenzen, bemand door rabiate Vlamingen-haters, die elke Waal die die grenzen oversteekt naar de plaats van bestemming vragen, en indien het antwoord luidt: "La Flandre, tiens" in een vlaag van 'vaderlandsliefde' het vuur openen. ;-) (tot daar de ironie) |
Citaat:
waarom knoopten die Franstaligen die in grote meerderheid de splitsing NIET willen niet wat méér, bij voorkeur vriendschappelijke, contacten met hun Nederlandstalige landgenoten, zodat ze misschien een bredere kijk op de zaken hadden kunnen krijgen en de frustratie(s) met la Patrie waar talloze Vlamingen mee worstelen beter hadden begrepen? Waarom lijken zoveel Franstalige Belgen nu pas het bestaan van een niet-Franstalige meerderheid in het land te ontdekken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: onmogelijke posities :cheer: :cheer: kritiek :cheer: :cheer: voorzichtigheid :cheer: (en dit is geen ironie ;-) ) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 67335 |
Citaat:
|
Mij zul je daar ook niet zien. Ik vind 'een dagje naar zee gaan' sowieso eerder iets voor bomma's/jonge gezinnen. En zeker aan het eerste is geen gebrek in Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be