![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iran heeft geen schepen beschikbaar met afdoende bewapening tegen luchtaanvallen. Zeker niet tegen moderne AtG projectielen. Goederen moeten op Egyptisch gebied worden gelost.
Ik zie het nog niet gebeuren - een propagandastunt op dit niveau kan voor Iran verkeerd uitpakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeten we een loden schild rond onze benzinetanken monteren. Weten ze in Iran niet dat lood slecht is voor het millieu? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allee, toch een tip, de Turken gingen toch nog bootjes sturen, nee ? Reis al maar gauw naar Istanbul, en vraag het ginder nog eens. |
Citaat:
They got what they deserved. |
Volgens wat ik lees zou het de bedoeling zijn van Iran om een hospitaalschip voor de kust van Gaza te leggen, en dat in samenspraak met Turkije. Een ziekenhuis tegenover een gevangenis...wat een provocatie.
Nee...de absurditeit van de blokkade wordt zo aangetoond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie maar een antisemiet in de zaal en dat is dingske, wat is zen naam weer? Die kan wanneer die kan de joden door het sluik haalt die juden daar en die juden ginder. Een beetje meer respect graag.
|
Citaat:
|
@ Een hospitaalschip voor Gaza - ja dat zou een zeer positieve stunt zijn. Maar ik ben bang dat Iran een dergelijk schip niet heeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be