Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Gewapende overval.
|
Dus jij beweerd dat indien een autochtoon een gewapende overval pleegt dat men deze klacht gewoon negeert? :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Neen, dat beweer ik niet. Ik beweer dat het MOGELIJK is dat de politie daar minder aandacht aan besteedt dan wanneer datzelfde feit door een allochtoon zou gepleegd worden. Ik beweer dat het MOGELIJK is dat de politie grondiger onderzoek verricht wanneer het over een allochtoon gaat dan wanneer het over een autochtoon gaat. Ik beweer dat het MOGELIJK is dat een onderzoeksrechter minder snel een huiszoekingsbevel toestaat wanneer het over een autochtoon gaat dan wanneer het over een allochtoon gaat. Ik beweer dat het MOGELIJK is dat een rechter minder zware straffen uitspreekt wanneer het over een autochtoon gaat dan wanneer het over een allochtoon gaat. Voor alle duidelijkheid: ik beweer NIET dat het effectief zo IS, ik beweer alleen dat het MOGELIJK is (ik hoop dat die kleine nuance je duidelijk is, hoewel ik dat somber inzie...).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Mijn bewijs is geleverd kerel en ik hoef er geen woorden meer aan vuil te maken.
|
JOUW "bewijs" heeft nul of generlei waarde. Daar hoef ik verder ook geen woorden aan vuil te maken.
|