![]() |
Citaat:
Je weet toch ook dat dividenden in belgie 45% belast worden |
Citaat:
EN als je nu heel goed bent als autist bvb in belastingformulieren invullen, dan kun je toch beter megaveel geld gaan verdienen in een belastingskantoor, en hopen dat de overheid het geld die het verdient dan nuttig spendeert aan die armen. ALhoewel nogmaals ik twijfel niet aan het nut van mensen uit de miserie te houden, maar ik twijfel aan het nut van die perpetuum mobiles. |
Citaat:
Als de maatschappij faalt hierin dan moet de overheid wel iets doen. Trouwens bijv. de BEWEL werkt toch goed he. En als het aan de reguliere bedrijven lag dan verdwenen die BEWEL's stante pede. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.tijd.be/nieuws/geld_-_bel...32812-3467.art Blijft een schoon centje over...Ik zou graag jaarlijks een belastingsbrief krijgen die van mij 100 miljoen euros opeist:-) |
Citaat:
Ik dacht dat het 25% is. |
Citaat:
Een bedelaar geld toestoppen (als hij niet rookt of een hond heeft ;-) )wil ik wel doen, maar of deze persoon met belastingsgeld moet geholpen worden? Ik vind het een sterk twijfelgeval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn genoeg instanties die nu daklozen kunnen helpen aan een job. Ze moeten wel die hulp aanvaarden. |
Citaat:
Bekijk het eens praktisch: van dakloze tot werkende mens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je heft kunstmatig altijd 70% lasten op arbeid, het enige dat je daar doet is die arbeid met veel minder lasten verkopen, zogezegd subsidieren. Dat zijn zelfs geen subsidies, moest die beschutte werkplaatsen gesubsidieerd worden, dan komt die arbeid daarbuiten voor 1euro per uur bvb |
Citaat:
|
Citaat:
Dus netto in casu Inbev is er wel 55% naar de staat gegaan Toegegeven, de arbeid wordt zwaarder belast arato van 45% belasting + 30% SZ + 21% btw of in totaal wel dik 80% |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be