![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de onzin of enggeestige meningen die hier vaak uitgekraamd wordt die hoor ik vaak terug op cafe of op andere sociale plaatsen (zwembad, theater, stand-up comedy shows,...). |
Citaat:
Nuja, onzin en enggeestig, als je tegen een gelovige zegt dat god niet bestaat, dan kan die dat gerust inschatten als een enggeestige mening, dus ook dat is relatief. Enggeestig betekent niet noodzakelijk dat het de waarheid niet is. |
ik ben gelukkig en ik doe mijn job graag
ze is uitdagend, veeleisend en geeft me veel verantwoordelijkheid grotendeels dezelfde mening toegedaan over mijn echtgenote. zonder heel melig te willen doen ... ik ben best gelukkig. o, en on topic, ik spaar 1000€ per maand. |
Citaat:
Meer dan ik krijg. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier zijn we daar binnen de vriendenkring ook heel open over. Beetje stom om dat in de hele taboesfeer te laten zitten. Dat gezegd zijnde, het type reactie dat je hier ook per direct krijgt ("het zal wel gelogen zijn", "het is gestoef", "het is testosteron-gedrag om elkaar de loef af te steken"), is per direct typerend voor dat taboesfeertje. |
Citaat:
Dus ja enggeestigheid is niet synoniem voor waarheid maar dus wel beperkend in de zoektocht naar di of de waarheid. Relatief is dus hier ook weer relatief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar net zozeer is het vaak zo dat de reactie "'t zal wel overdreven zijn" ingegeven wordt door afgunst en jaloezie. Genre "als ik dat niet heb, dan zal een ander dat zeker niet krijgen dus het moet wel gelogen zijn". |
Citaat:
Om het kort te maken. Ge moet al iemand zijne belastingbrief zien, wilt ge het werkelijk weten. En dan nog. Maar uiteindelijk. Wat heeft iemand er op een forum als dit, belang bij om de waarheid geweld aan te doen. |
Citaat:
Net zoals op alle andere sociale media, om de ander de ogen uit te steken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be