![]() |
Citaat:
Dit was jouw reactie: Citaat:
|
Citaat:
Met een zwembad bedoelen wij meestal een 25m bad, niet een plonsbadje van paar meters. Daar zwem je dan ook niet in. Tip : Goed uitdrukken voorkomt misverstanden. ;-) |
Citaat:
U oordeelt dat ik liever niet zwem tussen de belgen en ik reageerde daarop met: ik zwem nochtans ook in zee, daar waar ook mannen zich bevinden. En u had schijnbaar niets meer te melden en begon over haaien. Tip: mond houden, als ge niets zinnigs te melden hebt.;-) |
Citaat:
Op je privé gesteld zijn en sauna afhuren maar wel in de zee zwemmen. Daar is de privé niet belangerijk meer? Als de zon schijnt kunnen de tieten plotseling wel bloot? |
Citaat:
|
Citaat:
Daar is privé niet belangrijk meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De clichéverhalen die over Italianen verteld werden in de mijnstreken leken verrassend veel op de vooroordelen tegen Maghrebijnen en Turken thans. Niet enkel in de Kempen, ook in Wallonië. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus gij stelt voor om katholiek te worden, in de hoop dat je een dag verlof krijgt? Amai, velen zullen u graag bezig horen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat wordt dan blijkbaar steeds kwalijk genomen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die vergelijking raakt noch kant noch wal. Een betere zou zijn indien jij dat niet zou willen dat je dan met een beademingstoestel of een mondfilter of zo rondloopt. Heb je dat ervoor over wie zijn de anderen dan om jou dat te verbieden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Is dit ook onderdeel van onze "elementaire regels, zeden, normen en waarden"? |
Citaat:
In het kinderbadje kwamen nauwelijks mama's met hun kleine kinderen. |
Citaat:
Ik zie daar niets oneerlijks aan. Als je als werkgever constant rekening moet houden met het geloof van elke werknemer, dus van hindoe tot protestant, van boeddhist tot Jood, van moslims tot confucianist, ben je wel lekker bezig. Dan kun je evengoed je bedrijf sluiten. Een katholiek iemand moet bij mij trouwens ook niet komen klagen dat hij in Afghanistan geen dag verlof krijgt voor de doopsel van zijn kind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be