![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als de familie vSCG uit L niet enkel op de troon zit omdat er nog teveel mensen ze gedogen - zoals een zatte iritante nonkel op een trouwfeest ook niet wordt buitengezet omdat het nu eenmaal familie is - waarop was Boke met de abortuscrisis dan zo bang dat de monarchie zou vallen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zucht... koningshuis...
Ik heb me al veel afgevraagd wat soort mensen echt pro-koningshuis zijn en het maar normaal vinden dat we ons voor die idioten blauw betalen. Je ziet soms een glimp van dat soort mensen bij bijvoorbeeld zo'n toespraken met een Belgisch vlaggetje te zwaaien. Vreemd volkje, gelukkig worden ze elk jaar minder en minder talrijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar jij weet wel hoe Maxima zich uitdrukt in het Nederlands. |
Citaat:
Sommige mensen hebben nog steeds de behoefte om dat tuig als goden te aanbidden. Nochtans, die hun drek beland in de zelfde riool als de onze en is niet te herkennen als koninklijke hoogheidskak. 't Is gewoonweg stront zoals al de andere. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij (onze Italiaanse madam) heeft al een leven..... hihi... Jij nog niet blijkbaar, of bent nog op zoek... Ik weet wel wie het beste leven heeft!!:-D:-D:-D:-D:-D (en dat ben jij gezien je tussenkomsten hier zeker niet) De Paola lacht een goed met u!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be