Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
(Bericht 4887541)
Nee, dat wilt u helemaal niet..wat u wilt is uw gelijk halen, hoe dan ook en op eender welke manier, niet door mijn redenering te weerleggen maar door er allerlei organisaties bij te slepen die zouden moeten aantonen dat ik ongelijk heb, blijkbaar kunt u dat niet zelf!
Daarom opent u een discussie "alice in Wonderland" en blijft u stalken met zogenaamde vragen waarop u al antwoord kreeg van Sus waarbij ik me aansloot.
Daarmee kunt of wilt u niet leven omdat u als een pittbull denkt u gelijk te kunnen bewezen met de opinie van organisaties die uw gelijk moeten aantonen omdat u zelf geen argumenten hebt, organisaties die niet neutraal zijn en politiek gekleurd van opvattingen, waar dus Sus u al op wees...wat zegt dit over u?
Mij voldoende om uw gedram te negeren, ookal opent u nog zoveel discussies en blijft u stalken!;-)
Ik neem aan dat dit model staat voor uw "discussietechnieken" wanneer je je gelijk niet kunt halen beledig je personen( Alice in Wonderland!) en verplaats je de focus, ( ik moet het beleid van organisaties gaan toelichten!) maar de kern van de zaak, dat u niet kunt uitleggen waarom steeds uw religie mensenrechten schendt blijft ondergesneeuwd,uw intellectuele onmacht, niet de mijne!;-)
U houdt u beter aan "geloven" daar is geen intellectuele inspanning voor nodig! Mogelijk bent u daarom ook "bekeerd"...en ik niet!
|
Wonderland slaat op het feit dat u de realiteit naast zich neerlegt. Ik wil niemand beledigen dus als dit bij u kwetsend is overgekomen bied ik u daarvoor bij deze mijn excuses aan.
Verder is het is niet omdat u x keer ’zegt’ dat ik geen argumenten geef en 'zegt' dat u op mijn vragen geantwoord hebt dat dit daadwerkelijk ook zo is.. vandaar 'wonderland' snapie. Wat beledigen –als gevolg van het gelijk niet kunnen halen- betreft; dat vind ik een rare gedachte van u … Maar inderdaad..
U vergelijkt me met
een pitbull,
U
beslist in mijn plaats wat mijn intenties zijn,
U zegt me te
negeren omdat ik aandring op een antwoord van een constructieve vraag.
U
verdraait deze vraag (ik vraag u helemaal niet om het beleid van AI toe te lichten mijn vraag gaat niet eens over AI).
U zegt
ongenuanceerd en zonder bewijs dat AI , Human Rights Watch en de Raad van de Europa niet neutraal zijn en politiek gekleurd van opvattingen.
Dat is allemaal vrij kort door de bocht/onbeleefd/beledigend en zo voer je natuurlijk geen volwassen discussie.
U
beledigt ook letterlijk mijn intelligentie en beschuldigt mij ervan u dat ik u
stalk.
(stalking: het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen). Een zware beschuldiging die op z’n minst beledigend te noemen is.
En dat alles in een enkel bericht.
De islam schendt de mensenrechten niet, sommige moslims wel. U en niet ik bent weggelopen van de discussie over de boerka en het verbod hierop in relatie tot de mensenrechten. Zo kan het natuurlijk ook maar eerlijk is dat niet. Plots zijn de genoemde mensenrechtenorganisaties niet betrouwbaar en geen referentie meer, 'Sus' daarentegen weet het beter, want Sus is neutraal en niet politiek gekleurd.:roll: En dat voor iemand die pretendeert begaan te zijn met de mensenrechten.
Bovendien maakt u er een persoonlijk gekibbel van ipv eenvoudigweg op mijn vragen te antwoorden.
Ps:
Het woord stalking komt van het Engelse woord to stalk, wat besluipen (meestal van wild) betekent.;-)