![]() |
Citaat:
En in de juiste situatie, hoeft het niet onmiddelijk de homofobe rode lap bij "mannen" boven te halen. Maar desondanks dat ik regelmatig in Utilikilt rondwandel, en er niet zo direkt "verwijfd" uitzie, kan ik me de situatie niet voor de geest halen. |
Citaat:
![]() Prince is een volbloed hetero, die zich steeds omringd heeft met de mooiste vrouwen. Vrouwen die jij in je wildste dromen nog niet zou kunnen krijgen... Maar allicht is dat niet wat jij onder "nen échte vent" verstaat. Dat is wellicht meer de bierbuikige, scheten latende, zich in het kruis krabbende neanderthaler... :? |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens zijn er tal van bierbuikige, scheten latende, zich in het kruis krabbende venten die er ook in geslaagd zijn de mooiste vrouwen te "krijgen" (als het dan toch lekker bezitterig moet) |
Citaat:
|
Citaat:
Mare, er zijn toch een paar kanttekeninkjes die ik wil maken. 1) volbloed hetero bestaat niet. 2) nen échte vent kan perfect een kruiskrabbende winderige bierbuik zijn. 3) ik heb behoorlijk wilde dromen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Obsessief op zoek naar uitzonderingen om een medeforummer belachelijk te kunnen maken..zoals we dat van jou gewoon zijn Tenandere wat maakt u een expert in de sexuele voorkeuren van Prince ?..you don't know jack.. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() http://prince.org/msg/7/248854 Mijn bankrekeningnummer is...8-) |
Citaat:
Artiesten met een kunstmatig gecreëerd imago zijn geen standaard voorbeeld van hetromode.. Venten dragen GEEN vrouwenschoenen uit modeoverwegingen..ook niet diegene die niet dagelijks aan hun kruis krabben..wat weet jij daar nu van.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja..Een homo die meent iets van de smaak van échte venten af te weten..dat is inderdaad ondenkbaar.. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dammagnie van ne neger uit Brussel :magniet: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be