![]() |
Citaat:
Het antwoord van de minister was ja, drie strafdossiers. |
Citaat:
|
Citaat:
De minister antwoorde op de vraag van Annemans of er tegen Di Rupo drie verschillende strafdossiers liepen wegens pedofillie. Het antwoord van de minister was Ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom dacht je dat die zo een luxe behandeling krijgt in de gevangenis?
Wel, ik dacht dat de moordenaar/verkrachter eens wist te vertellen: Als ik mijn mond opendoe gaan er veel koppen rollen!!! Misschien was het 'harde' taal maar toch stof tot nadenken want er zou wel eens meer kunnen achter gezeten hebben. Zijn klantenbestand misschien en de namen die daar in voorkwamen ... 8O:roll:8O p.s. Er zijn nog tal van sites waar er info opstaat over dat bewuste dossier ... |
Citaat:
|
Oula, wat hebben zij hier uitgegraven? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Inderdaad. Albert met zijn twee nichtjes was wel wat anders dan Boëlleke.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik las wel in het boek "de X-dossiers" dat getuige X3 een "lid van Hof" noemde. Maar dat had alleen tot gevolg dat Connerotte van het onderzoek werd gehaald. Die man wilde namelijk tot op het bot gaan. Het is een ongeschreven wet in dit land dat een onderzoek stopt op het moment dat er een lid van koningshuis in opduikt. |
Mag ik eens iets van boven het stof halen?
:) Hoe zit dat met onderzoek operatie kelk? Welke bevoegdheid van het land is bezig met deze zaak? Is er relevantie tussen operatie Kelk en Dutroux? |
Ik wil echt te weten komen wie er mee bezig is, en of er onderzocht wordt dat er relevantie met de Kerk is.....
Maar waar? Ik hoor dat de Kerk haar schandalen laat onderzoeken door de Kerk zelf? Alsof ik dat vertrouw? Het pedo netwerk was überduidelijk en ik heb niet voor niets stenen op het justitiepaleis liggen smijten met Conorotte in mijn keel he? WAAR moeten we heen voor antwoord? Throw me a bone! |
Daarom dat Michelle Martine onderdak krijgt en ik niet.
En dat zoiets kan? Omdat we allemaal even blind zijn.... En zij die de jeugd terugfloten die tijd? Schaam U diep! Ik kende zelfs leerkrachten die de fout bij ons lagen, ons marginaliseerden, ons in de rij leren lopen en kop naar beneden houden, DON'T ASK! Don't mention! Ik aanvaard "nooit" niet als antwoord. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be