Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Telenet lacht ermee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142945)

gehuigert 30 augustus 2010 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952752)
Ik zou het niet doen, die coke die gehuigert mij vorige week heeft verkocht trok op niks. Hij had wel een paar mooie pistolen bij. Van de camion gevallen, zei hij.

Ga je mijn rifles beledigen voor pistolen? Da's de laatste keer dat ik je nog lever!

gehuigert 30 augustus 2010 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952747)
Dat was dan ook het punt, he, gehuigert. Maar goed, voor wat weed krijg je mijn vriendin toch niet, hoor. Moest je nu wat plutonium of verrijkt uranium aanbieden ...

Voor de meelezers van de staatsveiligheid, 't was maar een grapje, geen nucleaire wapens te vinden hier bij mij thuis. En moeten jullie geen terroristen gaan vangen of zoiets?

Ik kan je ook polonium-210 aanbieden?

Steve_M 30 augustus 2010 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952775)
Ga je mijn rifles beledigen voor pistolen? Da's de laatste keer dat ik je nog lever!

Je moet trouwens tegen je illegale Chinezen in de kelder zeggen dat ze mijn schoenen in het vervolg wel wat nauwkeuriger mogen stikken. Ik betaal wel geen 20 euro voor brol, he.

En die Russin die je vorige week geleverd hebt, is gaan lopen. Alweer. Ik heb gelukkig haar paspoort wel nog, maar ik zou toch graag hebben dat je de volgende wat vakkundiger in elkaar mept, zodat ze wat beter luisteren.

Ratatosk 30 augustus 2010 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952752)
Ik zou het niet doen, die coke die gehuigert mij vorige week heeft verkocht trok op niks. Hij had wel een paar mooie pistolen bij. Van de camion gevallen, zei hij.

Das wel om de was te doen. Coke geeft plekken en daarbij geeft een wittere was.

Steve_M 30 augustus 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952784)
Ik kan je ook polonium-210 aanbieden?

In mijn koffie zeker, zoals je een paar jaar geleden bij Alex geflikt hebt? Je weet wel, toen je nog voor de FSB werkte. Mis je het moederland nog niet te hard, gehuigertski?

Steve_M 30 augustus 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 4952787)
Das wel om de was te doen. Coke geeft plekken en daarbij geeft een wittere was.

Over zijn Dash heb ik ook al mensen horen klagen.

gehuigert 30 augustus 2010 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952786)
Je moet trouwens tegen je illegale Chinezen in de kelder zeggen dat ze mijn schoenen in het vervolg wel wat nauwkeuriger mogen stikken. Ik betaal wel geen 20 euro voor brol, he.

En die Russin die je vorige week geleverd hebt, is gaan lopen. Alweer. Ik heb gelukkig haar paspoort wel nog, maar ik zou toch graag hebben dat je de volgende wat vakkundiger in elkaar mept, zodat ze wat beter luisteren.

Mijn bendeleden hebben de Russin al terug gevonden toen ze terug probeerde vluchten naar Rusland, ze was al te voet tot aan de Maas geraakt maar ze kon die niet oversteken. Als ge wilt kunt ge ze voor een prikske terug kopen?

Aan het probleem met die Chinezen kan ik niets doen, als ik dag en nacht dat licht in de kelder aanlaat, gaan ze komen kijken van de elektrabel waarom er zoveel energie verbruikt wordt. 't gebeurt dus gedwongen zonder licht :(

gehuigert 30 augustus 2010 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952794)
In mijn koffie zeker, zoals je een paar jaar geleden bij Alex geflikt hebt? Je weet wel, toen je nog voor de FSB werkte. Mis je het moederland nog niet te hard, gehuigertski?

Ik heb da veel beter aangepakt bij Alex, gewoon een mooie blonde ingehuurd die via een tongzoen die capsule heeft ingebracht. Zou jij ook niet durven weigeren als ik haar op je afstuur

Ratatosk 30 augustus 2010 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952797)
Over zijn Dash heb ik ook al mensen horen klagen.

Toch ni vermengd met die brol van den aldi?

hurricane 30 augustus 2010 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952746)
Ge moet het dan ook niet snuiven maar inspuiten, aangelengd met water hé :D

En er MOETEN luchtbellekes bij toch eh ?

gehuigert 30 augustus 2010 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 4952825)
Toch ni vermengd met die brol van den aldi?

Shhhhhhhht, ge verraadt mijn modus operandi!

gehuigert 30 augustus 2010 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4952827)

Vanzelfsprekend, dat zuivert het bloed

Ratatosk 30 augustus 2010 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952799)
Mijn bendeleden hebben de Russin al terug gevonden toen ze terug probeerde vluchten naar Rusland, ze was al te voet tot aan de Maas geraakt maar ze kon die niet oversteken. Als ge wilt kunt ge ze voor een prikske terug kopen?

Wat zijn haar specialiteiten? En is ze tweedehands of nieuw?

Citaat:

Aan het probleem met die Chinezen kan ik niets doen, als ik dag en nacht dat licht in de kelder aanlaat, gaan ze komen kijken van de elektrabel waarom er zoveel energie verbruikt wordt. 't gebeurt dus gedwongen zonder licht :(
Geen interesse.

gehuigert 30 augustus 2010 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 4952842)
Wat zijn haar specialiteiten? En is ze tweedehands of nieuw?

Een zekere boeddhist garandeerde mij dat het nog maar de eerste maal is dat ze hier op aarde rondloopt. Nieuw dus.
Citaat:

Geen interesse.
't is nochtans een goede deal. Om het met de woorden van sommige adverteerders hier op het forum te zeggen : WAAROM ZIJN ZE ZO GOEDKOOP?

Ratatosk 30 augustus 2010 17:52

[quote=gehuigert;4952852]Een zekere boeddhist garandeerde mij dat het nog maar de eerste maal is dat ze hier op aarde rondloopt. Nieuw dus.[quote]

Zal ze is testen.

Citaat:

't is nochtans een goede deal. Om het met de woorden van sommige adverteerders hier op het forum te zeggen : WAAROM ZIJN ZE ZO GOEDKOOP?
3 spleten is teveel van het goede.

gehuigert 30 augustus 2010 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 4952855)

Zal ze is testen.

3 spleten is teveel van het goede.

Ik ben altijd te vinden Stationstraat 1 in Brussel.

Ik kan ze ook aanbieden zonder die 3 spleten, maar dat drijft de prijs vanzelfsprekend op

Ratatosk 30 augustus 2010 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952861)
Ik ben altijd te vinden Stationstraat 1 in Brussel.

Ik kan ze ook aanbieden zonder die 3 spleten, maar dat drijft de prijs vanzelfsprekend op

:-D

Cdude 30 augustus 2010 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4952827)

Absoluut , voor het beste effect , hoe groter hoe meer je flasht

dark_lord_of_belgium 3 mei 2011 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 4947867)
Resultaat na 4 dagen overstap Dommel => Telenet

bron www

belgacom nemen wij zitten met alles op belgacom en nog nooit problemen gehad

BigF 4 mei 2011 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4947875)
Oei :( Volgens mij een administratiefout? Proberen via telecomombudsdienst aan te klagen?

Hoeveel citroenen moet ne mens opeten?

Er gaat iets (weinig levensbedreigend) fout, men denkt zelf aan een administratiefout maar in plaats van dit op een gewone manier op te lossen (telefoontje helpdesk, desnoods drie keer, briefje, mailtje,...) gaat men de provider koudweg aanklagen...

Foutje? Klacht indienen!

Ik weet niet waarom andere mensen altijd zo'n miserie hebben om iets via een helpdesk opgelost te krijgen. In al mijn (telefonische) contacten met Telenet (en dat zijn er door de jaren redelijk wat geweest) zijn mijn problemen steeds onmiddellijk opgelost. Je moet soms wel effe wachten voor je iemand aan de lijn krijgt maar verder... nog nooit shit gehad met helpdesken. Straf eh? Ook bijvoorbeeld met Mobistar niet. Soms loopt er wel eens iets mis, maar dat is dan na een tweede telefoontje wel op te lossen.

Ik vraag mij af hoe jullie dat altijd doen, zo'n miserie op uwe nek halen.

P.s. Ontopic; zelfs de meest analfabete, dove en blinde diepzeekwal weet ondertussen van de policy bij Telenet in zake giga-downloaders. Nadien komen zagen helpt in dit geval echt niet meer hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be