![]() |
Citaat:
Ik moet wel zeggen, dat in Vlaanderen politieker zijn, een zeer ondankbare job is. Wanneer ik Bart Dewever zou zijn, en ik zou dergelijk soort reacties lezen welke ik hier van mensen lees die pretenderen Vlamingen te zijn, zou ik zeggen, "Zoekt het maar zelf uit stelletje mossels zonder kloten aan uw lijf". Het is alsof de meeste ontheemd worden als ze uit hun knechtenrol dreigen gehaald te worden, alsof ze er voor geboren zijn. |
Citaat:
Misschien kunnen we Europa ook beter ineens afschieten. Als we dan toch al zouden gedwongen zijn samen te gaan met Nederland om iets te betekenen binnen Europa, beteken ik liever zonder Nederland iets BUITEN Europa. |
het toppunt van Neoflamingantisch Belgicisme
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij worden NIET gedwongen om samen te gaan met Nederland ! Vlaanderen telt 6.000.000 inwoners. Er zijn in de EU 11 staten die MINDER dan 6.000.000 inwoners hebben. Gaat het daar zó slecht ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen is dit niet, is het nooit geweest en zal het ook nooit worden omdat er geen band is tussen Vlamingen, Brabanders en Limburgers. in Vlaanderen is er geen eenheid. daarom is het beter dat Vlaanderen op termijn behoort tot een groter geheel, nl De Nederlanden. |
Citaat:
We zijn welgeteld zo'n 20 jaar Frans geweest. En natuurlijk zijn wij Nederlander. Als inwoner van 'de Lage Landen', 'de Nederlanden', zijn wij wel degelijk Nederlander. Trouwens het woord 'België' betekent niet meer of minder dan (vanuit het Latijn') 'de Nederlanden' ! t Is maar dat je het weet ! |
Citaat:
|
Citaat:
een kleine minderheid maar ze roepen wel dat héél Vlaanderen zoals hun zijn. net zoals onze geliefde reactionaire belgicistische Vlamingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be