![]() |
Citaat:
welk excuus kan BdW geven om dat dan ook niet op tafel te gooien om de onderhandeling mee te beginnen ???? |
Citaat:
Verhofstadt heeft alles voor zich uitgeschoven, heeft de staat opgezadeld met extra schulden (verkopen en terughuren, pensioenfondsen opsouperen maar toch pensioenen moeten betalen, ....). De Croo jr. heeft er op het verkeerde moment de stekker uitgetrokken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is ons voorstel, hebben jullie een beter voorstel? Wel leg het dan of tafel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-CONfederalisme, al is het via art 35. DAT op zijn minst. Ook financieel. De sociale zekerheid mét transferts mag behouden blijven (voorlopig) maar zal op deze manier duidelijk maken waar de big spenders zitten. Dat houdt ook in het ontmantelen van de staat zoals die nu is. Vele nationale ambtenaren zullen regionale ambtenaren worden, en door de regio moeten betaald worden. Veel succes met hun 40% ambtenaren ;) |
Guido, ik vr'aag me af: heeft de Vlaming niet DUIDELIJK GENOEG gesproken misschien?? Wel dat hij verdomme ervoor gaat!
|
Citaat:
Art. 35 heeft alleen baat als je kan vertrekken van een staat zonder bevoegdheden. Volgens mij is het momenteel eender of je nu werkt vanuit de vragen: Wat gaan we nog samen doen? of Wat gaan we niet meer samen doen? |
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval, de Vlaming die daar de eisen van NVA en andere Vlaamse partijen moet in terugvinden, zal zeer hard moeten zoeken en weinig vinden... |
Citaat:
|
Citaat:
Bart sprak toch andere taal op de partijraad. Ik weet ook wel dat onderhandelen altijd een beetje toegeven is maar ik heb het volste vertrouwen in Bart. |
Citaat:
Wij hebben zaterdag een toelichting gekregen van Bart zelf, het papierke van Elio ken ik niet. Nogmaals, ik heb het volste vertrouwen in Bart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gezien wat kranten schrijven over de partijraad van zaterdag jongstleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be