![]() |
Citaat:
Volgens De Standaard: Citaat: Citaat:
|
Citaat:
Welk artikel uit de Standaard? Je gaf toch een link naar een artikel uit de GVA. Van waar haalt het Nationaal Instituut voor de Statistiek zijn cijfers? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
En ons maar blijven wijsmaken dat die mannen ons pensioen gaan betalen , terwijl de werkelijkheid is dat we zullen moeten werken tot 70 om hun blijvend te onderhouden.
En als we dan toch ,ten lange leste , totaal versleten op pensioen gaan ,zullen we opnieuw moeten vaststellen dat deze uitkering een habbekrats is geworden omwille van het feit dat zelfs dit geld voor een groot stuk ten behoeve van de "verrijkers" werd aangewend. |
Citaat:
|
RECHTEN VAN DE MENS: Ruw geschetst!
Het Universeel recht zich te verplaatsen, recht op werk, een eerbaar inkomen en een degelijke woonst.
De Internationale verdragen die de rechten van de mens omkaderen en beschermen, laten zulks toe. Iedereen mag ervan genieten, het volstaat het te willen (waar je ook recht op hebt) en het op te eisen bij de passende overheidsdiensten. Zo simpel is het! Het is groot tijd, dat de wind keert en dat de parachuutjes bij echte behoeftigen terecht komen en niet steeds bij al die hypocriete kapitalisten.:roll: |
Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110612_044 Ik begrijp het al waarom jij hiervan de titel en de link niet wil geven. Citaat:
http://economie.fgov.be/nl/statistie...tswijzigingen/ |
Citaat:
Ik beb het eens uitgerekend , gezien de grootte van mijn bijdragen betaal ik mijn pensioen nu al 4 keer (als ik stop op 65 en rekening hou met mijn levensverwachting) Als ik pas op pensioen kan gaan op 70 betaal ik het wellicht 10 keer (meer jaren bijdragen en minder jaren ervan genoeten). Solidariteit noemen ze zoiets.;-) Ik noem dat diefstal. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
In zijn algemeenheid is het uitermate verstandig dat de Nederlandstalige gemeenschap groeit in Belgie. |
Citaat:
Witte autochtonen zetten geen kinderen op de wereld die ze niet kunnen onderhouden. ;-) |
Citaat:
Of denk je dat brugpensioeners een 'normaal' en betaalbaar verschijnsel zijn? Citaat:
Elke estate planner adviseert dan ook : Krijg kinderen. En zelfs dat is geen garantie. |
Citaat:
En natuurlijk zijn politici daarvoor aansprakelijk. En als ik het 10 keer betaal en de kassen zijn dan nog leeg , dan is er een massa die geen kloten betaalt. |
Citaat:
Jammer dat ze het dus enkel in BBB (bewust bevruchtende blanken) Europa hebben gehoord. Nu, zo'n drama is het niet als je geen kinderen hebt. Who cares dat er na U een islamitisch kalifaat wordt gesticht in Europa? |
Citaat:
Nu je weet dat de cijfers van het Nationaal Instituut voor de Statistiek van het rijksregister komen en de cijfers uit de nota ook, vraag jij je niet af hoe het komt dat die verschillend zijn? Dat de journalisten zich dat niet afvragen verwonderd me niet (het is al opmerkelijk dat ze het opmerken en melden), maar van iemand die haar diploma met grote onderscheiding behaalde verwondert me dat wel. Dat de opsteller van de nota CD&V-Kamerfractieleider Servais Verherstraeten ook niet naar een verklaring zoekt of geeft, verwondert me ook niet. Op de site van het Nationaal Instituut voor de Statistiek staat te lezen dat zij ook de Belgen die hun nationaliteit verliezen in rekening brengen. Misschien heeft ons rekenwonder CD&V-Kamerfractieleider Servais Verherstraeten dit niet meegerekend. |
Of die 530.000 tot 600.000 mensen er al wel of niet waren, doet er verder helemaal niet toe. Wat er wel toe doet, is dat die mensen nu in elk geval van alle geneugten van de Belgische verzorgingsstaat mogen profiteren, zonder dat ze er zelf veel aan hebben bijgedragen. Als ze er al iets aan hebben bijgedragen.
Schrikbarend vind ik vooral de cijfers voor Brussel, waar 1 op 3 nieuwe Belgen terecht is gekomen, oftewel tussen de 175.000 en 200.000. Ter vergelijking: de stad Charleroi telt 202.000 inwoners. En dat zijn dan alleen nog maar de nieuwe Belgen, over de natuurlijke aanwas door deze mensen en de allochtonen die er al wonen, wordt verder niet eens gesproken. |
Citaat:
Citaat:
Mac, die verwerving van de Belgische nationaliteit verandert niets aan het recht hebben op "alle geneugten van de Belgische verzorgingsstaat". Stemrecht is zowat de enigste geneugte die je wint bij het verwerven van de nationaliteit. Van waar haar jij die mythe? Heb je die zelf uitgevonden of gelezen bij het VB? |
Citaat:
Moeten "belgen" nu ook al na drie maanden terug weg en krijgen "belgen" ook geen OCMW steun meer? Kunnen "belgen" nu ook al niet genieten van de ziekenkas en hospitalisatie? Dat is allemaal voor iedereen gelijk zeg je toch? o ja, en als die "belgen" kinderkes krijgen dat worden dat terug afrikaantjes zonder recht op belgische nationaliteit zoals elke andere niet-belg natuurlijk. Of heb ik het weer verkeer begrepen? Leg je het me dan eens uit aub? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Er staat daar zeker en vast ook iets tussen van verblijfsvergunning! Wat drijft er je om opzettelijk wat ik schreef verkeerd weer te geven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be