![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een échte belgiscist dus met het laatste strohalmpje in zijn handen....:lol::lol: Ach, zoiets als dat toneel van waalse zijde opgevoerd door laurette en co.... Het begint méér en meer te lijken op "de stomme van portici" van destijds mijn beste....:lol::lol: Alleen heet het nu "l'hystére du wallon et bruxelles francofone":lol: |
Citaat:
De Walen die zeggen, wij zijn hier baas. |
Dus we kunnen stellen dat België binnen 4 �* 10 jaar in feite sterft. Jaar na jaar stijgt de druk op het federale niveau, daarom ook dat een hevorming van de financiërignswet nodig is. gebeurt deze niet dan zal ze steeds minder van haar taken kunnen uitvoeren :D. Niet dat ik verwacht dat het zo snel gebeurt maar geen deftige financierign zal de stabiliteit van België allerminst verbeteren.
|
Citaat:
Vlaanderen kan dan de zaak "opkopen" of "overnemen" tegen een prijske ;) |
Citaat:
:evil: :cry: :evil: |
Bankroet ?
Citaat:
Confederalisme is nù de oplossing. :? |
Citaat:
Aangezien die copernicaanse omwenteling er niet komt, kies ik voor geen staatshervorming. Of hoe de Franstaligen de grootste verdedigers zijn van de "Vlaamse zaak" :lol: |
Citaat:
Al jaren is met bezig met " compromis" staatshervormingen. De staatshervorming verschijnt pas in het staatsblad en een nieuwe vraag naar staatshervorming is al bezig. Zo ken ik het al decennia lang. Simpel. Een staatshervorming nu die voor 10 jaar goed is. Een ei die u al decennia probeert recht te zetten? Simpel . Knal !!!!!!!! De schul is misschien gebroken maar het ei staat er. Dat heeft België nodig en eigenlijk zal op lang termijn De Wever de redder van België zijn. Anders wordt het een rot ei en de stank zal ondragelijk worden zodat men wel zal moeten splitsen |
een akkoord (???) tegen volgende week ? Daarna is er wéér een volgende week.
Bart De Wever is NIET bereid om nog maanden en maanden te blijven palaberen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zelf de brui aan geven is minstens op dit ogenblik, vanuit N-VA oogpunt bekeken, echt voor niets nodig. Het ware zelfs een tactische blunder. Dat weet De Wever ongetwijfeld zeer goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be