![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Vele moderne moslims beweren dat de koran eigenlijk de veelwijverij verbiedt, aangezien de moslim zijn maximaal vier vrouwen gelijk moet behandelen, hetgeen slechts volkomen lukt indien hij er slechts één heeft. Kijk, tegen dat soort moderne islam heb ik maar één bezwaar: dat daarmee de toestemming voor veelwijverij slechts ten dele wordt afgeschaft. Ten dele, en paradoxaal genoeg, wordt ze erdoor in stand gehouden, blijft ze latent aanwezig. En vooral: het idee dat moraal op een boek dient te zijn gebaseerd blijft in beginsel onaangetast. En dat is nou juist het probleem. |
Citaat:
|
't Wordt nog leuk, als uiteindelijk blijkt dat Marcel Somers de parachutemoord gepleegd heeft, wordt Moor ontmaskerd. Daar gaat zijn autochtoonse criminaliteit
|
Iets opmerkelijks gezien vandaag op VTM nieuws, ik zag de man (juwelier) van Els Van Doren, buiten komen en zijn zoon nast hem was lachend naar beneden gekomen?
Dit is toch wel vreemd, zijn zoon was zo aan het glimlachen? Een persoon die zijn moeder verlies gaat toch niet lachend babbelen, ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken een vrouw die langdurige relaties had met 4 mannen tegelijkertijd, met instemming van alle partijen. Ge kunt nie trouwen. So what? Wat de Koran te maken heeft met een parachutemoord, mag god weten. :roll: |
Citaat:
Die veelwijvers hou je liever zo ver mogelijk uit mijn buurt. Mijn man is alleen van mij en die deel ik met niemand anders, heb je dat verstaan? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe zou dat toch komen? |
Citaat:
Niet te geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar is zo ... als een deur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belgie gaat gebukt onder autochtoonse criminaliteit En de titel van je topic??? Geen rascisme misschien??? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be