![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij is dit gewoon een voortzetting van 't spelletje stratego dat al een tijdje wordt gespeeld. De onderhandelingen liggen al een hele tijd op apegapen, maar niemand wil verantwoordelijk worden geacht voor de mislukking ervan. Het olijke optreden van de jolige jongens van PS, cdH en Ecolo in Ter Zake was daar een episode van. Volgens mij houdt zowat elke partij al ernstig rekening met nieuwe verkiezingen en wordt nu nog enkel een spelletje zwartepieten gespeeld en het juiste moment afgewacht. N-VA kaatst de bal immers terug naar de Franstalige zijde door nieuwe onderhandelingen te eisen, goed wetende hoe groot de weerstand bij Di Rupo en zijn twee vriendinnetjes is tegen de MR van hun vriend Didier. Trouwens, laat die verkiezingen toch gewoon komen. Los van 't ongrondwettelijke karakter kunnen ze enkel zorgen voor 't verder uitkristalliseren van de tendens die steeds duidelijker wordt in Vlaanderen.
|
De lezers op lesoir.be zien het toch ook niet echt meer zitten met een vervolg van La Belgique...
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ise-796511.php |
Citaat:
|
Lang leve een regering met Vlaamse minderheid!
|
Citaat:
|
Citaat:
KORT leve etc... Zo rap mogleijk verkiezingen dan ;) |
Citaat:
er moeten homogene bevoegdheidspaketten komen met een zekere vorm van responsabilisering. |
Citaat:
Neen tegen homogeen COMPLETE pakketten. Voor minder doen we het niet. Waar we zeggenschap over willen, willen we COMPLETE zeggenschap over, niet stukskes die men op een ander niveau nog kan tegenhouden. |
Citaat:
|
Allé dan, eindelijk wordt bevestigd wat ik al zo lang poneerde:
Citaat:
(*) Pieters en Flahaut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een poll op Le Soir spreekt meer dan 60% zich uit voor de stelling dat België zal verdwijnen en er dus moet worden overgeschakeld op het fameuze plan B. Waalse vrienden: wat u zelf doet, doet u beter! Wij, Vlamingen, durven 't immers niet....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be