Amon_Re |
5 oktober 2010 13:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
(Bericht 5016393)
Het is anders wel Dewever die de stekker eruit getrokken heeft.
|
Ik zou die er al veel vroeger uitgetrokken hebben, ik zou ook eisen dat de onderhandelingen gefilmd werden, maar da ben ik nu eenmaal.
Citaat:
En dan beweren sommige mensen, dat hij dit gedaan heeft omdat hij met de liberalens wil verder gaan.
|
Is mogelijk, ik weet het niet.
Citaat:
Niets van. Hij wil met niemand verder gaan. Hij doet alsof. Hier wordt een spel opgevoerd. Want stel dat hij met de liberalen wil verder gaan, dan zal hij na verloop van tijd ook hier de stekker uittrekken. Let goed op mijn woorden.
|
Wat jij hier typt kan waar zijn, maar ook foutief, er is geen enkel concreet bewijs voor, het zijn veronderstellingen.
Citaat:
Ik hoop dat de koning Olijke Bart aanstelt als 'preformateur'. En moest dat zo zijn, dan zal hij alweer met een foefje komen ofwel om dat niet te moeten doen, of geeft hij er na een betrekkelijke korte tijd de brui aan door weer op de loop te gaan. Want zo kennen we hem: hij wil het einde van België. Dat is het enige wat hij wil en daarvoor voert hij die hele perfiede comedie op. En de meeste mensen hebben dat niet door. Nog niet...
|
Ik wil ook het einde van dit België (*), maar ik ben het niet met je eens, je conclusies zijn a) voorbarig & b) niet rationeel noch objectief, voor zover we weten zijn het de Walen die niet mee willen, vergeet niet dat dit debacle al jaren duurt, en er al velen De Wever voorgingen & tegen dezelfde Waalse muur botsten.
(*) Ik wil een nieuw België dat werkt, en als dat niet kan, een Vlaanderen dat werkt.
|