![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al wie professor Dewachte gelezen heeft weet met hoeveel kilo's zout hij al die partijen met 'stem en weet ik veel wat recht' moet nemen. Nergen wordt de democratie intern zo gemanipuleerd als in partijen. Zo een ledencongres met stemmen is vooral show, veel show. Geef mij dan maar ons systeem waar je via regioraad en partijraad ideeën kunt aanbrengen of deelnemen aan werkgroepen voor congressen. |
Citaat:
"Wat we zélf doen doen we...(hoe was dat nu ook weer?:twisted:)" |
Lidkaartvrij, sinds altijd.
|
Citaat:
Voor zover ik het weet was het jongste N-VA lid ooit, 2 dagen oud. Maar om te wegen op het één en ander (jongerenwerking enz...) moet je 16 jaar zijn. |
Vele mensen hebben een partijlidkaart om er "eventueel" te kunnen van profiteren, als de situatie zich voordoet. Partijpolitiek is natuurlijk de enige weg om iets te veranderen maar er zijn te veel opportunisten in de politiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat we zelf doen, daar hebben we de volgende 20 jaar geen gegarandeerde miljoenen €'s jaarlijks nodig van een naburige regio. Misschien kan jij mijn tekstje nog aanvullen en verbeteren, volgens filosofische principes. |
Citaat:
Wat is profiteren? Iets geregeld krijgen? Een jobke? |
Citaat:
|
Citaat:
Veeeeeel te veel opportunisten... veel te veel. |
Citaat:
Dus ja, voor jobs, voor regelingen,... spijtig genoeg is dit nog steeds schering en inslag (als is het wel aan het verminderen denk ik) |
Ik begrijp best dat het nu allemaal wat langer duurt om partijlidkaarten te distribueren, maar 5 weken vind ik wel erg lang.
Vorige week kreeg ik een envelop met info en ledenbladen van de NVA, maar de ledenkaart mag ik kennelijk zelf afprinten...:roll: |
[quote=vrijevlaming;5016982]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het voornaamste is dat je lidmaatschap begint te tellen vanaf het moment dat de aanvraag binnen is. |
Citaat:
En als je het mij vraagt een zeer slechte vergelijking. |
Citaat:
Weet er iemand toevallig de huidige ledenaantallen van de politieke partijen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be