![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Door dit af te keuren ben je geen haar beter dan eender welke dictator in de wereld, die hebben het ook niet voor vrije meningsuiting. |
ik weet niet welke tekst jullie gelezen hebben, maar Van Besien pleit vooral om de N-VA NIET in een cordon te steken.
|
Citaat:
Hopelijk worden de vakbonden gauw aan banden gelegd wat DAT betreft. NIET moeien in iets waar je niet aan mee deed, is zeker meer normaal. Ze hebben hun kandidaten op lijsten kunnen zetten he. Dat die niet verkozen geraken is dan gewoon jammer, maar anderen haalden de meerderheid. |
Citaat:
|
Citaat:
1) cordon tegen het VB dat constant groeide tot ze schuimbekten, die groenen 2) kiesdrempel tegen NVA die nu de grootste partij van Vlaanderen is. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dezelfde lijn van argumenteren kun je stellen dat N(v,a) tegen Vlaanderen is, want ze zijn tegen de partij die voor hun de grootste Vlaams-nationalistische partij was. |
Citaat:
allé, echt, dit vind ik een scheet in een fles. |
Citaat:
|
Citaat:
en ja, Vlaanderen is groter dan de N-VA. veel Vlamingen stemmen nu al wel N-VA en ik heb de indruk dat zo'n linkse regering in Vlaanderen nog voor een kleinigheid meer N-VA stemmers gaat zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be