Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   De langverwachtte tekst van Di Rupo ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145874)

EddyBal 15 november 2010 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5099057)
Neen Eddy, het is net op die Belgische manier dat het niet gaat lukken.

Is dat dan de laatste 5 jaar niet pijnlijk duidelijk geworden?

Het tweede gedeelte van mijn post???

EddyBal 15 november 2010 10:59

Inmiddels dag 155. Het is inmiddels pijnlijk duidelijk dat Di Rupo NOOIT iets op papier zal zetten. Zijn slaaf VDL zal er aan beginnen.
We wachten intussen op de uitslag van de berekeningen.

EddyBal 16 november 2010 12:55

Dag 156. Straks gaat VDL naar de koning. Daarna persconferentie. Grote verrassingen zullen we niet moeten verwachten.

guido 007 16 november 2010 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5103380)
Dag 156. Straks gaat VDL naar de koning. Daarna persconferentie. Grote verrassingen zullen we niet moeten verwachten.

Toch wel hoor.

EddyBal 16 november 2010 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5103409)
Toch wel hoor.

Niet volgens wat hij (VDL) al aan de pers gelost heeft. Maar ok, verras me maar ;) Als hij komt vertellen dat Bartje door de knieën is gegaan: hartaanval. Als hij komt vertellen dat Elio door de knieën is gegaan: sceptisch, want die gaat ook niet door de knieën.
Bovenstaande acht ik beide onmogelijk. De verrassing moet dus elders zitten, en van de berekeningen wil hij nog niks kwijt, dus officieel weten de partijen nog niks daarvan, behalve wat hun experts hebben komen vertellen van hun korte bezoek aan de NBB.

vlijmscherp 16 november 2010 14:01

Citaat:

Toch wel hoor.

zoals Eddy hier al zegt, de enigste verrassing zou kunnen zijn dat Dewever dan toch geplooid is. de standpunten zijn te ver van elkaar verwijderd dat een akkoord enkel mogelijk is als 1 van de 2 zeer veel toegeeft. en aangezien Di Rupo nooit of te nimmer zal toegeven, ...

jogo 16 november 2010 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5100411)
Inmiddels dag 155. Het is inmiddels pijnlijk duidelijk dat Di Rupo NOOIT iets op papier zal zetten. Zijn slaaf VDL zal er aan beginnen.
We wachten intussen op de uitslag van de berekeningen.

niet dat dat op papier zetten van Bart veel heeft opgeleverd, hij gaat zelfs zwijgen in zijn eigen Strategogroep

sjarel 16 november 2010 14:36

Citaat:

Toch wel hoor.

Positief voor de NVA?
Een verrassing nu zou toch een verrassing zijn : iedereen verwacht niks meer (of minder) dan een week meer tijd kopen.

EddyBal 16 november 2010 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 5103588)
niet dat dat op papier zetten van Bart veel heeft opgeleverd, hij gaat zelfs zwijgen in zijn eigen Strategogroep

Wat heeft het ene (voorstel op papier) te maken met het andere (niet meer met strategogroep werken)?

guido 007 16 november 2010 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5103557)
Niet volgens wat hij (VDL) al aan de pers gelost heeft. Maar ok, verras me maar ;) Als hij komt vertellen dat Bartje door de knieën is gegaan: hartaanval. Als hij komt vertellen dat Elio door de knieën is gegaan: sceptisch, want die gaat ook niet door de knieën.
Bovenstaande acht ik beide onmogelijk. De verrassing moet dus elders zitten, en van de berekeningen wil hij nog niks kwijt, dus officieel weten de partijen nog niks daarvan, behalve wat hun experts hebben komen vertellen van hun korte bezoek aan de NBB.

Voor veel mensen is dit juist de verrassing

guido 007 16 november 2010 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 5103588)

Wat N-VA intern doet, daar heeft niemand een fluit mee te maken.
En er wordt nog wel degelijk gepraat met elkaar binnen de N-VA, misschien niet meer op de manier van weleer maar ....

guido 007 16 november 2010 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjarel (Bericht 5103672)
Positief voor de NVA?
Een verrassing nu zou toch een verrassing zijn : iedereen verwacht niks meer (of minder) dan een week meer tijd kopen.

Toch zijn er nog zeer veel mensen die verwachten dat VDL vandaag groot nieuws gaat brengen (ondertussen weten we wel beter hé), voor hen is het een verrassing.

guido 007 16 november 2010 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5103684)
Wat heeft het ene (voorstel op papier) te maken met het andere (niet meer met strategogroep werken)?

Niets.

sjarel 16 november 2010 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5104689)
Toch zijn er nog zeer veel mensen die verwachten dat VDL vandaag groot nieuws gaat brengen (ondertussen weten we wel beter hé), voor hen is het een verrassing.

Die mensen zijn de laatste weken dan toch niet van onder hun steen gekropen...

Ma bon, dat spelleke kan niet blijven duren.

jogo 16 november 2010 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5103684)

vertrouwen

-Elio D. vertrouwd BDW niet en zijn N-VA (zet niets op papier...)

-BDW vertrouwd zelfs zijn eigen N-VA-omgeving niet...

Shadowke 16 november 2010 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 5104729)
vertrouwen

bron: je belgicistisch bevooroordeelde duim?

sjarel 16 november 2010 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 5104729)
vertrouwen

- EDR : heeft niks met vertrouwen te maken. EDR is demandeur de rien. m.a.w. hij wil niks op papier.

- BDW spreekt nog steeds met zijn omgeving blijkbaar. Al is dat niet meer via de strategogroep. Met iemand die je niet vertrouwt spreek je niet volgens mij.

P.S. vertrouwT (x2)

jogo 16 november 2010 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjarel (Bericht 5104737)
- Met iemand die je niet vertrouwt spreek je niet volgens mij.

ge kunt ook spreken zonder iets te zeggen volgens mij

sjarel 16 november 2010 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 5104828)
ge kunt ook spreken zonder iets te zeggen volgens mij

Zoals de Franstalige politici dus?

EddyBal 16 november 2010 23:43

Citaat:

Toch wel hoor.

Wat was nu de verrassing? Ik heb niks speciaals gehoord. Dat hij geen premier wou worden? Dat had ik al een tijdje geleden gezegd...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be