Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Voor welke sexuele handelingen bent u te vinden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146162)

Anna List 10 november 2010 11:20

grrr de verwarming op den bureau laat weer te wensen over

zo gewoon mijn handen eens warmen, geldt dat ook al als plassex ?

want op een moment als dit, zou ik dat precies ni afslaan :oops:

backfire 10 november 2010 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5087482)
grrr de verwarming op den bureau laat weer te wensen over

zo gewoon mijn handen eens warmen, geldt dat ook al als plassex ?

want op een moment als dit, zou ik dat precies ni afslaan :oops:

Ik zou voor poepsex opteren. Kak blijft langer warm. Ik weet niet of je nog populair zal zijn bij de collega's, maar who gives a shit (no pun intended).

Pericles 10 november 2010 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5087507)
Ik zou voor poepsex opteren. Kak blijft langer warm. Ik weet niet of je nog populair zal zijn bij de collega's, maar who gives a shit (no pun intended).

He gives a shit. :lol:

Anna List 10 november 2010 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mozilla (Bericht 5087528)
bureau VDAB?

joeng stopt toch eens met vissen :roll:

Anna List 10 november 2010 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5087507)

eikebah :s

is toch direct iets anders dan zo'n warm watervalleke uit een schoon poezeke te horen klateren en te zien stromen hé :-P

Fien Fluytenzuyger 10 november 2010 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5087551)

is toch direct iets anders dan zo'n warm watervalleke uit een schoon poezeke te horen klateren en te zien stromen hé :-P

KLIK (weer Japan natuurlijk :) )

backfire 10 november 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5087551)

Euh ... me dunkt dat ik van één iemand weet die op de optie 'plasseks ontvangen' heeft gedrukt, als ik dit hier lees.

Ok, de 'bah'-factor is wat minder maar ik heb mijn schoon poezekes toch liever nat van iets anders.

Soit, trouwens, ging het niet over uw handen te verwarmen? Vraagt gij aan uw vrouwelijke collega's dat ze effe mee gaan om op uw handen te pissen?

Anna List 10 november 2010 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5087595)
Euh ... me dunkt dat ik van één iemand weet die op de optie 'plasseks ontvangen' heeft gedrukt, als ik dit hier lees.

Ok, de 'bah'-factor is wat minder maar ik heb mijn schoon poezekes toch liever nat van iets anders.

Soit, trouwens, ging het niet over uw handen te verwarmen? Vraagt gij aan uw vrouwelijke collega's dat ze effe mee gaan om op uw handen te pissen?

t is dak ni durf ... d'r lopen er hier anders wel een paar rond die zouden mogen :-P

ps ik heb (nog?)ni gestemd in deze poll :-)

EddyBal 10 november 2010 12:51

Ik heb nogal veel kruisjes gezet in de poll.

Omdat alles vatbaar is voor interpretatie, heb ik ook FFF aangeduid. Mooi om naar te kijken ;) En FMFF is ook plezant ;)
PLassex heb ik aangeduid. Poepsex niet, omdat ik daar echt geen behoefte aan heb, en die vraag nog niet van een partner is gekomen. Moest die komen, zou ik geneigd zijn er aan toe te geven.

Zwartengeel 10 november 2010 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5087753)

Omdat alles vatbaar is voor interpretatie, heb ik ook FFF aangeduid. Mooi om naar te kijken ;) En FMFF is ook plezant ;)
PLassex heb ik aangeduid. Poepsex niet, omdat ik daar echt geen behoefte aan heb, en die vraag nog niet van een partner is gekomen. Moest die komen, zou ik geneigd zijn er aan toe te geven.

Hebben we voor dat laatste al niet de Belgische politiek?

EddyBal 10 november 2010 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 5087782)
Hebben we voor dat laatste al niet de Belgische politiek?

:rofl: idd ;)

backfire 10 november 2010 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5087753)

Aan kakdrang moet ge altijd toegeven, anders is het ongezond.

EddyBal 10 november 2010 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5087868)
Aan kakdrang moet ge altijd toegeven, anders is het ongezond.

Raar dat er bij anaal wel een onderschijt ;) wordt gemaakt tussen ontvangen en geven, en voor plas en poepsex niet... ;)

Fien Fluytenzuyger 10 november 2010 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5087908)
Raar dat er bij anaal wel een onderschijt ;) wordt gemaakt tussen ontvangen en geven, en voor plas en poepsex niet... ;)

Ik had het echt veel uitgebreider willen maken, jammer genoeg is er een beperking van 20 antwoorden per enquête.

backfire 10 november 2010 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 5087913)
Ik had het echt veel uitgebreider willen maken, jammer genoeg is er een beperking van 20 antwoorden per enquête.

Zou je, voor de volledigheid van deze uiteindelijk toch wel wetenschappelijke enquête, je volledige keuzelijst willen weergeven?

EddyBal 10 november 2010 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 5087913)

Het was geen verwijt hoor. Gewoon een opmerking om grappig te zijn ;)

bgf324 10 november 2010 14:13

Hangt er vanaf of ze gewenst of ongewenst zijn.

backfire 10 november 2010 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5087974)
Hangt er vanaf of ze gewenst of ongewenst zijn.

U moet er van uitgaan dat uw partner voor alles in is.

Fien Fluytenzuyger 10 november 2010 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5087949)
Zou je, voor de volledigheid van deze uiteindelijk toch wel wetenschappelijke enquête, je volledige keuzelijst willen weergeven?

Beter dan dat, ik ben al bezig met het opstellen van een externe, veel uitgebreider enquête die speciaal dient om te peilen naar de seksuele capriolen van de politics.be bezoeker. 8-)

EddyBal 10 november 2010 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5087979)
U moet er van uitgaan dat uw partner voor alles in is.

Tja... voor ALLES in...

Nen drol placeren in de vagina ook??

:rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be