Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   PVV-Kamerlid Sharpe gewelddadig en crimineel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146572)

Eberhard Leclerc 19 november 2010 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5112247)

...Daarin staan de PVDA daders met naam en toenaam op. Hoef je niks meer op te zoeken.

De leukste politicus is tot nog toe Johan Wolters (VVD):
Burgemeester van IJburg, Amsterdam. (deelraadvoorzitter)
Postorderbruidje uit Cuba opgehaald: Yudersy Grandales
Een paar jaar later deze vrouw vermoord (onbestraft uiteraard).
Voor de rechtbank kon Johan W 'zich niets meer van het voorval herinneren'.
Heel verstandig Johan!

"28-01-2007
In Amsterdam steekt een VVD raadslid Johan Wolters (43) uit zelfverdediging zijn vrouw Yudersy Elizastigui Grandales (30) dood. Hij werd 7 december 2007 vrijgesproken
"

http://forum.crimesite.nl/showthread...ties-2005-2007

Intussen alweer een bloeiend bedrijf in de financiele sector:

http://www.menaggio.nl/

Steve_M 19 november 2010 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5112518)
De leukste politicus is tot nog toe Johan Wolters (VVD):
Burgemeester van IJburg, Amsterdam. (deelraadvoorzitter)
Postorderbruidje uit Cuba opgehaald: Yudersy Grandales
Een paar jaar later deze vrouw vermoord (onbestraft uiteraard).
Voor de rechtbank kon Johan W 'zich niets meer van het voorval herinneren'.
Heel verstandig Johan!

"28-01-2007
In Amsterdam steekt een VVD raadslid Johan Wolters (43) uit zelfverdediging zijn vrouw Yudersy Elizastigui Grandales (30) dood. Hij werd 7 december 2007 vrijgesproken
"

http://forum.crimesite.nl/showthread...ties-2005-2007

Intussen alweer een bloeiend bedrijf in de financiele sector:

http://www.menaggio.nl/

Ze had maar moeten luisteren. Normen en waarden, verdraaid!

toccata 19 november 2010 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5112320)
dat is je reinste onzin natuurlijk.

Als PVDA wat meer zetels hadden behaald dan hadden ze ook wat meer van die sjoemelende toestanden moeten plaatsen.

Het gaat hier niet om de PVDA, het kan me niet schelen wat die uitzetten, jij kwam hier af met (ex-)mandatarissen van GroenLinks.
Duyvendack nam ontslag na zijn bekentenissen, het was trouwens een actie die als doel had illegale plannen van de Nederlandse regering te dwarsbomen, wat mij betreft krijg ie een standbeeld
Van Tongeren was directeur van Greenpeace en Greenpeace voerde op vreedzame wijze actie tegen de schandalige overbevissing van de noordzee, door bepaalde plaatsen onbevisbaar te maken, dat is voor personen die ook nog maar 1 cent geven om mens en milieu iets waarop men alleen maar kan applaudisseren.
El Fassed: aandoend? Echt, meen je dit nu als argument? :lol:

Verder, ik blijf erbij zelfs al zou je een punt hebben (quod non) dan nog is het volkomen verkeerd om deze mensen te vergelijken met een bende fraudeurs en geweldplegers (en dan zwijg ik nog over de rechtse hypocrisie die hier tentoongespreid wordt)

circe 19 november 2010 15:51

Citaat:

Duyvendack nam ontslag na zijn bekentenissen, het was trouwens een actie die als doel had illegale plannen van de Nederlandse regering te dwarsbomen, wat mij betreft krijg ie een standbeeld
Van Tongeren was directeur van Greenpeace en Greenpeace voerde op vreedzame wijze actie tegen de schandalige overbevissing van de noordzee, door bepaalde plaatsen onbevisbaar te maken, dat is voor personen die ook nog maar 1 cent geven om mens en milieu iets waarop men alleen maar kan applaudisseren.
El Fassed: aandoend? Echt, meen je dit nu als argument?
jaja een haring is natuurlijk belangrijker dan een omgekieperde vissersboot met bemanning! First things first zeker hé.

Citaat:

GroenLinks in zee met stenengooister DEN HAAG - Rotsblokkenwerpster Liesbeth van Tongeren van Greenpeace maakt een goede kans voor GroenLinks in de Tweede Kamer te komen.

Van Tongeren verdedigde in 2008 als directeur Greenpeace het gooien van basaltblokken in zee om vissers uit natuurgebieden te weren. Van Tongeren is kandidaat voor plaats twee tot en met vijf, net achter lijsttrekker Halsema
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...__.html?p=30,1

circe 19 november 2010 15:56

Allez... geen pvv leden meer? moeten wij nu �*lles zelf opzoeken?

speurneus 19 november 2010 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5109151)
Onvoorstelbaar. In de Tijd staat dat de witte poedel de bende van de PVV gewoon laat zitten.

De voorwaarden om een postje te krijgen bij de PVV zijn:
- een geweldadige aard hebben;
- correctionele veroordelingen hebben opgelopen;
- nooit protesteren en de baas altijd gewillig zijn.
Dus onze witte poedel kan zijn personeel niet ontslaan.
Deze partij gaat nog vlugger imploderen dan ik ooit had kunnen vermoeden.

speurneus 19 november 2010 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5111114)
In Belgié is het niet beter hoor.

Inderdaad volgens Morel en Koen Dillen laat het VB kopstuk Dewinter zich maar al te graag omringen met mensen uit het milieu.
Tijdens het feest van 30 jaar VB hadden zouden de genodigden aan de eretafel meer dan 100 cel op hun aktief gehad hebben.

speurneus 19 november 2010 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 5111339)
De PVV zit inderdaad vol met 'dubieuze machomannetjes'... keerzijde daarvan is dat GroenLinks net zo goed vol zit met voormalige eco-terroristen, die geen haar beter zijn. Ik heb hier wel meer vertrouwen in dan de LPF; de leider leeft immers nog en ondanks alles lijken de kamerleden nog goed met elkaar overweg te kunnen.

Ik hoor toch een andere klok. Bepaalde PVV leden, waaronder Brinckman zouden meer dan genoeg hebben van het Wilders dictaat.

toccata 19 november 2010 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5112735)
jaja een haring is natuurlijk belangrijker dan een omgekieperde vissersboot met bemanning! First things first zeker hé.

Inderdaad, ze waren gewaarschuwd.
Je reageerde overigens niet op de rest van mijn opmerkingen.

solidarnosc 19 november 2010 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 5113067)
Ik hoor toch een andere klok. Bepaalde PVV leden, waaronder Brinckman zouden meer dan genoeg hebben van het Wilders dictaat.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/...ging-PVV.dhtml

daiwa 19 november 2010 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 5113033)
Inderdaad volgens Morel en Koen Dillen laat het VB kopstuk Dewinter zich maar al te graag omringen met mensen uit het milieu.
Tijdens het feest van 30 jaar VB hadden zouden de genodigden aan de eretafel meer dan 100 cel op hun aktief gehad hebben.

Sinds wanneer zitten VB mandatarissen in de regering? 8O

speurneus 20 november 2010 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5113635)
Sinds wanneer zitten VB mandatarissen in de regering? 8O

Zitten er dan PVV mandatarissen in de Nederlandse regering misschien?

Bovenbuur 20 november 2010 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5112470)
Dat politici criminelen zijn blijkt. Geen enkele partij maakt daar een uitzondering op.
Bij elkaar vormen ze een stuk onderwereld waar tegen niets gewassen is behalve een revolutie plus klaarstaande guillotine ........ en dan begint het spel opnieuw.

Macht blijft toch de mensen aantrekken die er het slechtst mee om kunnen gaan. En daar begint dan ook ons werk als kiezer, wij moeten proberen de minst slechten te selecteren.

(Aan hen die verwachten dat ik hier nu een oproep ga plaatsen om om de reden geen PVV meer te stemmen: dat doe ik niet. Het is inderdaad niet makkelijk om vanuit het niets en goede club op te bouwen. Ik vind het alleen allemaal zo grappig. Als ik een oproep wil doen om geen PVV te stemmen kom ik wel met goede argumenten, maar dat zou hier offtopic gaan zijn, en bovendien ben ik dat wel een beetje zat ondertussen, rond de volgende verkiezingen begin ik wel weer, als ik tijd over houd na het CDA-bashen.)

Steve_M 20 november 2010 17:35

Citaat:

Als hij een stuk in zijn kloten heeft waarschijnlijk.

Piero 25 november 2010 22:49

Citaat:

Brinckman trekt wel eens meer zijn eigen plan blijkt nu. Vandaag is bekend geworden dat hij in 2001 een proces-verbaal kreeg na negeren van een stopteken van de politie voor een alcoholcontrole. Hij scheurde weg door de bebouwde kom met wel honderd kilometer per uur en gedoofde lichten. Bij zijn huis werd hij toch aangesproken en gearresteerd. Hij had gedronken en probeerde dat te camoufleren door nog snel in huis te stappen en een slok Whisky te drinken. Hij werd opgebracht en kwam er met een schikking van af. Dat is een wonder want hij had vier overtredingen begaan. Die coulantie dankte hij ongetwijfeld aan het feit dat hij zelf op dat moment politieagent was. Zo kennen wij de politie weer, altijd solidair met de collega.

Brinckman, opkrassen en zand erover. En als je blijft zitten:
Laat de politie tegenover elke burger die per ongeluk géén brokken maakt net zo coulant optreden als tegen de collega's.

Leve de PVV, de Partij van VerkeersVrijheid.

http://www.nu.nl/politiek/2387704/he...lcontrole.html

solidarnosc 25 november 2010 22:58

Hij is er wel zeer goedkoop mee weggekomen (zeker als agent). Dacht dat Nederland een strenge wetgeving had op dit punt.

Inno 25 november 2010 23:00

Hopelijk blijft de partij sterk en overleeft ze die kleine crisis.

Piero 25 november 2010 23:18

@ Inno

Ja, hopelijk worden ze nog sterker. Eindelijk een partij met een menselijk gezicht en begrip voor de menselijke zwakheden. Bijna net zo goed als katholiek zou ik zeggen. ;-)

Eberhard Leclerc 26 november 2010 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5127264)
Hopelijk blijft de partij sterk en overleeft ze die kleine crisis.

Overleven?

Kun je aan straatcriminelen wel over laten zoals u weet.

Bovenbuur 26 november 2010 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5112746)
Allez... geen pvv leden meer? moeten wij nu �*lles zelf opzoeken?

Volgens mij hadden we van Bemmel nog niet gehad, en Lucassen is weer in het nieuws. Het wordt wel wat saai hoor ondertussen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be