Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De verovering door de islam in ons land draait op volle toeren. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146596)

grimbergen 17 november 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5106800)
dus 1 op 17 is voor jou veel? 8O

Ik vind dat veel. IMHO

grimbergen 17 november 2010 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5106816)
50% van de Amerikanen zijn besneden. Dat zijn dan waarschijnlijk ook allemaal moslims.

Bron? IMHO Amerika vind ik geen voorbeeldfunctie.

dejohan 17 november 2010 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5106958)
Publiceer eens een cartoontje, zullen rap weten wie gelijk heeft :lol:

De amerikonder heeft gelijk want diejen heeft den oorlog gewonne.

grimbergen 17 november 2010 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 5106836)
Moslim worden is eenvoudig :
je gaat naar een imam en je verklaart jezelf moslim en je te houden aan de 5 pijlers van de Islam & that's all. Geen paus, kardinaal of priester heeft verder nog iets over je te zeggen. God zelvers spreekt tot U en je doet in wezen je eigen goesting maar kunt zeggen dat het allemaal in de naam van God is.

(Je stuit dan vanzelfsprekend op allerlei wettelijke bezwaren zoals Jeanne d'Arc destijds)

Zo eenvoudig zal het wel niet zijn. ;-)

grimbergen 17 november 2010 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5106864)
Om over verislamering te kunnen spreken zou ge cijfers van vorige jaren ook moeten hebben evenals cijfers van import, zonder deze kunt ge moeilijk uw standpunt hard maken vrees ik.

Hoeveel op die 17 zijn er eigenlijk atheïst?

Geen idee. Ik hoop veel meer dan die 1 op 17.

Flanelcondoom 17 november 2010 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106966)

Jawel. Het is zo eenvoudig.

Flanelcondoom 17 november 2010 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106970)
Geen idee. Ik hoop veel meer dan die 1 op 17.

De opmars van de goddeloosheid.

Bovenbuur 17 november 2010 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5106642)
vrouwelijke bekeerlingen zijn gewoonlijk verliefd.
mannelijke bekeerlingen verdenk ik ervan ook een mankement aan hun hersens te hebben.

Mannen kunnen ook verliefd zijn hoor. Bovendien zijn er meer vrouwelijke dweep eens met een religie zweefteven dan mannelijke.

Steve_M 17 november 2010 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106962)
Bron? IMHO Amerika vind ik geen voorbeeldfunctie.

Geen probleem:

http://www.cirp.org/library/statistics/USA/

Trouwens, er zijn nogal wat Amerikaanse vrouwen die vies/bang/bevreemd zijn van onbesneden lullen. Dat fenomeen is courant genoeg om door te sijpelen in hedendaagse comedy-reeksen zoals Sex and the city.

grimbergen 17 november 2010 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106914)
Ik ben besneden en ben er tevreden mee. Anderen zijn onbesneden en zijn even tevreden.
Ik moet zeggen dat het niet uitmaakt, denk ik. Beide dingen hebben hun voor- en nadelen.

Ben je dan jood of moslim van geboorte? Of was het wegens een medische ingreep?

circe 17 november 2010 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106966)

toch wel hoor!
enig probleem = je kan niet meer terug.
Dat is gewoonlijk zo bij sektes: je geraakt er héél gemakkelijk binnen, maar in feite geraak je nooit meer buiten.

In de beginjaren was het NOG leuker: werd je moslim dan mocht je meedelen in de geroofde buit: 1/5 voor Allah via Mohammed, en 4/5 voor de volgelingen! Er is zelfs een heel koranhoofdstuk aan gewijd.

Gwyndion 17 november 2010 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106973)
De opmars van de goddeloosheid.

Heh, 1) Wat zou daar het probleem van zijn? 2) Goddeloosheid vind ik geen goede term, wij zijn niet zonder god, wij geloven gewoon niet dat er zoiets bestaat, dat is niet hetzelfde.

Flanelcondoom 17 november 2010 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106978)
Ben je dan jood of moslim van geboorte? Of was het wegens een medische ingreep?

Een besnijdenis is een medische ingreep.

Bovenbuur 17 november 2010 16:09

Ik ben gelukkig niet verminkt, en daar ben ik ook heel blij mee.

Flanelcondoom 17 november 2010 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 5106982)
Heh, 1) Wat zou daar het probleem van zijn? 2) Goddeloosheid vind ik geen goede term, wij zijn niet zonder god, wij geloven gewoon niet dat er zoiets bestaat, dat is niet hetzelfde.

Zonder God wordt de Oprit, de TV en de 4x4 de nieuwe god.

grimbergen 17 november 2010 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106929)
Het zal moeten. Jij kunt er namelijk niets aan doen dat je land wordt overgenomen.

Jij betaalt onrechtstreeks mijn opleiding met je belastingen. ;-)

Ach liever belastingen aan opleidingen dan aan oorlog voeren. Ik kies voor de veiligheid van mijn kinderen. Aangezien de islam graag oorlog voert (staat in de koran) zal ik verkiezen om weg te gaan. Ik heb nu nog geen antwoord op mijn vragen. Waarom kies je voor een godsdienst die geweld niet schuwt?

Gwyndion 17 november 2010 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106954)
Bovendien kies ik er wel zelf voor wat ik met mijn kinderen doe? Ik verwek ze, ik kies ervoor wat ik doe, dankuwel.

Tenzij je compleet afgezonderd van de maatschappij leeft kies je dat niet zelf gezien de omstanders de gevolgen dragen van je opvoeding dmv interactie met je kinderen. Als je je kinderen (hypothetisch) leert dat ze iedereen die ze ontmoeten een boks ipv een hand moeten geven dan is dat jouw keuze maar dan zal dat niet lang je keuze blijven.

grimbergen 17 november 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan (Bericht 5106943)
Kinderen werden in de US besneden omdat er toendertijd aanwijzingen waren omdat het niet-besnijden zijn een aandeel kon hebben bij baarmoederhalskanker bij de sexuele partner van de onbesneden man.
Da's ondertussen weerlegd, en men is in de USA aan het terugkomen van de besnijdenis.
Een voordeel van besnijdenis is dat het ietske hygiënischer is, omdat ge niet achter uw velleke moet wassen, maar onbesneden mannen die zich regelmatig wassen hebben geen medisch nadeel t.o.v. besneden mannen.
Een nadeel van besnijdenis is dat de man benadeeld wordt in zijn sexuele beleving, omdat 'het velleke' een nogal gevoelige plaats is met veel zenuwuiteinden.

Voila duidelijke taal. Thanks !

Amon_Re 17 november 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106872)
Atheist naar islam. Vrij overtuigde atheisten, met wetenschappelijke kennis.

Zelf ben ik nooit atheist geweest.

Zou wel eens een gesprek willen hebben met die gasten, zoiets is voor mij als atheïst gewoon ondenkbaar & onbegrijpelijk, niet omdat ze naar islam gaan eh, maar naar religie in't algemeen.

Gwyndion 17 november 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106988)
Zonder God wordt de Oprit, de TV en de 4x4 de nieuwe god.

Ik heb nooit in god geloofd, als kind beschouwde ik god als sinterklaas en toch aanbid ik mijn oprit, tv en auto niet (heb geen auto maar je weet wat ik bedoel). Je mening lijkt niet echt te kloppen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be