![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Geld van de overheid , criminele feiten worden zo goed als niet bestraft , drank, drugs, tabak en ongehoofdoekte vrouwen met hopen ... Waarom zouden ze hier moeite doen om een paar maagden te verdienen ... :? |
Citaat:
Ik had het over het vliegtuig om aan te tonen dat het niet de Bear Grylls'en van de vlieghavenveiligheid zijn die aanslagen voorkomen. Er is simpelweg niemand om aanslagen te plegen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat erom dat een bende marginalen met kwade plannetjes geen reden is om paniekerig te beginnen roepen over moslimterrorisme. |
Citaat:
Ene pot nat... |
Citaat:
|
Citaat:
Als het terrorisme bestond dan hadden we nu aanslagen. |
Citaat:
Of wees consequent en bestempeld alleen nog 'uitgevoerd racisme' als criminaliteit en niet het verbale gedreig.. Er zijn bovendien nog andere internationale organisaties bezig met anti-terrorisme in België.. |
Citaat:
|
Citaat:
Die kwade plannetjes halen meestal scores van tientallen of honderden slachtoffers tegelijkertijd.. |
Citaat:
Want als je kijkt naar het aantal geslaagde aanslagen (2 over de laatste 30 jaar) kun je twee verklaringen vinden: 1) De dreiging is substantieel, maar de overheid kan die allemaal voorkomen (waar ik aan zou twijfelen met onze veiligheidsdiensten) 2) De dreiging is niet zo substantieel. In beide gevallen klopt de bewering dat de overheid de burger niet kan beschermen tegen moslimterreur dus niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben ze je ookal opgejut? |
Citaat:
Een paar aanslagen. |
Wat de opgejutte zuren hier denken, is dat er blijkbaar zo'n 90% van alle moslims (de overige hebben shoarmatenten) constant rond te lopen om plannen te maken om dingen op te blazen en dat de helden van de Staatsveiligheid dit voorkomen.
Wanneer ik dan zeg dat er amper een dreiging is omdat het zo eenvoudig is om iets op te blazen dat een bende geradicaliseerde pubers al tientallen of zelfs honderden doden kan veroorzaken, en dat aangezien dit niet gebeurt er geen echte dreiging is, op nu een paar marginalen na, dan moppen ze iets en gaan ze verder elkaar opjutten. |
Citaat:
|
De VRT zat er duidelijk mee. Hun berichtgeving was er weer naar.
Dan worden er moslimterroristen opgepakt en serveren ze zo'n traanverhaaltje over zo'n ocmw-geval dat nog niet de tijd heeft gehad de taal te leren, in te burgeren en te assimileren. Wat denkt de VRT te bereiken met zo'n berichtgeving. Dat we tranen gaan laten? |
Citaat:
Ik zeg u dat we al 40 jaar moslims hebben in België, vroeger nooit gehoord van extremisme of fundamentalisme, boerka's of sharia's.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be