![]()  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Keer eerst eens voor eigen deur wat betreft onnozelheid...:roll::roll: De financiëringswet mijn beste.... Dat is voor mij het eerste én belangrijkste... En voor het overige kan uw gezeik mij gestolen worden...  | 

Citaat: 

VDL speelt het heel leep. Vandelanotte gaat de Nederlandstalige 'dwingen om uit één mond te spreken, net zoals de Franstalige, om zogezegd bepaalde partijstandpunten te verdoezelen, en niemand te schaden. Maar... SP-a en groen! gaan zo goed als niks doen, en kijken naar CD&V en N-VA. Wat we echter niet mogen vergeten is dat de Franstalige veel gemakkelijker aan zeel zullen trekken, en sterker staan. Dus de zwarte piet om hem te laten mislukken ligt in het Nederlandstalige kamp, omdat die sowieso verdeeld zijn. N-VA, moet daarom inderdaad heel voorzichtig te werk gaan.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

![]()  | 

Citaat: 

En hij was lang niet de enige... Blijkbaar bent u nog een beetje te jong om zulks te kunnen begrijpen... Maar wanhoop niet,verstand komt met de jaren,nog een beetje geduld dus...... Doei mijn beste....  | 

[quote=BWarrior;5124028Neem daar nog het hele verkeersbeleid, het veiligheidsbeleid, de ministeries van ontwikkelingssamenwerking, buit. handel, grootstedenbeleid bij [/QUOTE] 
	Het grootstedenbeleid is wettelijk gezien al lang geen federale bevoegdheid meer en wie wil die wet niet uitvoeren?  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be