![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet of iemand al gepost heeft maar :
Er is relatieve en absolute armoede. M.i. is "echte" armoede absolute armoede = het niet kunnen aanschaffen van levensnoodzakelijke, primaire goederen (eten, medicijnen). |
Citaat:
|
Echt arm zijn is...
zelf zwaar geterroriseerd zijnde door een witteboordcriminele elite toch niet mogen meedoen aan the War on Terror. |
Citaat:
|
Citaat:
geïnteresseerd ? dan ontdek je pas wat echt arm is : groentjes moeten telen op een stuk Brasschaatse bouwgrond, omdat je even nog geen zin hebt om een huis te bouwen ;-) |
Citaat:
Volgens een van jouw andere Jantje-zag -eens -pruimen -hangen lapsussen kreeg ik toch ik een gratis OCMW-internetverbinding???? |
Citaat:
je gaat me niet wijsmaken dat je te lui bent om naar de bib te wandelen hé ;-) |
Citaat:
Maar ik ben te lui om naar het OCMW te wandelen. |
Zeker om iets gratis te vragen.
Een echte arme trekt zijn plan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
echt arm zijn is ... constant zagen en klagen, maar nooit de armen uit de mouwen steken.
en da's universeel, dat geldt ook voor de rijkste stinker ;-) |
Citaat:
Welk huis? Kruip maar in je groententuin, je schijnt daar meer expertise van te hebben. |
Citaat:
Ach so. Interessant. En ga nu maar in je tuintje je armen in de mesthoop steken, met of zonder mouwen. |
Citaat:
Ach so. Verhelderend. Interessant. En ga nu maar in je tuintje je armen in de mesthoop steken, met of zonder mouwen. |
Echt arm zijn is...
Het einde van de maand ronden op klein rood. |
Echt arm zijn is...
Geen last hebben van derde-wereld callcenters vanwege geen verbinding. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be