![]() |
Citaat:
Heb paar posts geleden ong. dezelfde vraag reeds gesteld. Ze zal druk aan't googlen zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou ik moeten aantonen dat jullie beweringen niet waar zijn. Toon je beweringen zelf aan. |
Citaat:
Ik ken in Zuid Frankrijk één vrouw van zigeuner afkomst, haar familie is gesedentariseerd, met een universitair diploma. Maar ze heeft daar wel nooit gebruik van gemaakt om te werken. Ze heeft nog nooit gewerkt, is nu een eindje over de 50. Manlief en zonen zijn wel vaste klanten in de gevangenis. Die vrouw was een verbazingwekkend goede leerlinge op school, en heeft een beurs gekregen indertijd, toch heeft ze nooit geprobeerd van haar diploma's gebruik te maken om ergens in loondienst geld te verdienen...Waarom ? Omdat werken beschamend is voor een zigeuner. En die opvatting is wel degelijk inherent aan hun cultuur. |
Citaat:
Handig zulke studieobjecten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De juiste moet natuurlijk zijn: Citaat:
Wa is't meiske, voelde oew eige aangesproke? |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zie je nooit een zwaaiend politiek correct vingertje he? Dat mag, omgekeerd niet! |
Citaat:
Gewoon botweg nee zeggen en niet denken aan beleefdheid, want daar laten de meeste mensen zich door vangen. Dan kom je dit niet tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik geen vijf € bijhad vroeg ik om terug te geven op twintig. Ze greep het briefje en rende weg. Sindsdien teken of geef ik niets meer. |
Citaat:
-wit klootjesvolk -bruin klootjesvolk -zwart klootjesvolk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wellicht begrijp je niet wat "klootjesvolk" betekent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be