![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Waarheid = leugen voorgehouden door Franstalige pers ? |
|
Citaat:
Waarom doen belgicisten altijd aan dat stamboom beledigen ? Dewever werd zaken verweten omdat zijn vader of grootvader bepaalde dingen zou gedaan hebben. Hier zou het nu omgekeerd werken. Ik vind dat gewoon het laagste van het laagste. Het staat op het niveau van het "son of a bitch" schelden. |
|
Citaat:
|
Citaat:
* we zetten er die acteur in, die dan om de haverklap zal herhalen "maar manneke, ik ben kik maar een gewone burger, ik weet kik daar niets van." * daarnaast Daerden, die eerst zijn "wietboek", en dan zijn "groenboek" zal maken, om uiteindelijk in zijn "zwartboek" te schrijven dat er niets aan te doen is. * om de uitdrukking x man en een paardenkop te vervolledigen steken we er Carolien Gennez bij Om ervoor te zorgen dat er niet teveel slechte communicatie van komt, laten we Carolien bijstaan door Sander (http://www.youtube.com/watch?v=oB-fcDaumA8), eerder leverde die al schitterend werd door Di Rupo bij te staan met zijn speeches (http://www.youtube.com/watch?v=UjC_t...eature=related) |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft de NVA het moeilijk met kritiek en informatie indien ze die niet zélf controleert? Tsj�*... |
Citaat:
is het kiesvee van de nva behoorlijk idioot.... |
Citaat:
En er zal altijd wel een gek zijn die het zo ernstig neemt, dat hij vindt dat hij de nieuwe Hitler wel eens een kopje kleiner mag maken. Ze mogen de verantwoordelijken voor dat soort propaganda van mij zware straffen geven. |
Citaat:
Ge weet wel, die media waar ze een professionele houding hebben die ons in staat stelt een onderscheid te maken tussen het ware en het valse. |
Het viel mij op dat er zelfs aan tafel bij de Zevende Dag verschillende 'talen' werden gesproken. Mensen die nu nog denken dat het gaat om een (gebrek aan) solidariteit of futiliteit (BHV) begrijpen het echt niet.
Zo'n mevrouw die de politici de schuld geeft van het feit dat zijzelf tegenwoordig geen Franstalige krant meer leest begrijpt het zeker niet. |
Citaat:
De anderen herkauwden dingen die we al 100 keren hoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is maar de hopen dat deze zogenaamde 'spellingchecker' niet vervalt in hetzelfde euvel. Bovendien lijkt het mij ook geraadzaam dat onze 'spellingchecker' naar een andere naam uitkijkt. Naar een meer Nederlandse of Vlaamse naam. |
Citaat:
Dat jij je aangesproken voelt is er toch wel ver over. Ik ben zelf van West-Vlaamse afkomst. Welnu, daar zitten ook figuren die niet over gans de lijn kosher zijn. Bijvoorbeeld Pierre Chevalier (ex-SPa en ex-VLD) ... Ik zou zelfs kunnen gechoqueerd zijn over Jacques Brel. Overgrootvader lokale brouwer in de Westhoek (Zandvoorde bij Zonnebeke). Vond het natuurlijk absoluut nodig om zich te uiten als "francophone" (of wat dacht je). Achterkleinzoon had als hobby zich in zijn chansons denigrerend uit te laten over al wie Vlaamsgezind was (een beetje zoals jij dat doet). |
Citaat:
Vrij bekend als film- en toneelacteur. Zinnige politieke uitspraken moet je van hem niet verwachten, op d�*t gebied is hij zo stom als een kieken, een echte belgicist dus. Speelde in de musical "Massis" waarin hij steevast op het eind van de voorstelling een Vlaamse vlag verbrandde. Je moet je eens een acteur voorstellen die een belgische vod in brand steekt. Gehuil alom. Mijn klacht over de vlagberbranding bij het beruchte Centrum werd onontvankelijk verklaard wegens vrijheid van meningsuiting. Typisch. |
Citaat:
Dolletjes. |
Citaat:
De verstandigste was die advokaat. Hij zegde zelfs niet veel maar w�*t hij zegde, was de nagel op de kop ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be