![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Qua cliché actie zijn Michael Bay of John Woo hun films ook wel niet slecht. |
Citaat:
|
Terminator 2 is de koning der actiefilms 8-)
|
Citaat:
De terminator is veel te braaf, en het verhaal is veel te geforceerd. Rambo blijft koning van de actiefilms, als je alle delen op telt. :cheer: Maar Predator blijft mijn favoriet. :cheer: Geeneen film komt in de buurt kwa spierballen of afgevuurde kogels. :-o |
Ik moet eigenlijk dringend nog eens een ultra-gore-met-veel-zinloos-geweld-film zien.
|
Citaat:
|
Ichi the killer? Schijnt vrij goor te zijn en is semi actiefilm.
|
Transporter films.
|
Rogue assassin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk is dat ne sissy, ... vergeleken bij de vader van alle moderne action heroes, ... Als de Clint zijne 45 trekt op dat kerkhof, en Lee van cleef omlegd, ... Zelf in Gran Torino blijft dat ne gemene smeerlap, zelf al gaat m bekanst met ne stok, buiten misschien Bruce Willis is er geen enkele acteur die zo een Don`t mess with me attitude kan neerzetten. |
Citaat:
Il Buono, Il Brutto, Il Cattivo staat in mijn top 10 van beste films ooit ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn favoriete B-film allertijden. Nooit een film gezien die bloediger is dan die. |
Citaat:
Haha, met die grasmachine. Dat is echt het prototype van de film die goed wordt door zijn slechtheid. |
Citaat:
|
O wacht, ik was Oldboy nog vergeten, dat telt ook wel als actiefilm.
|
Citaat:
namelijk PREDATORS IMDB-pagina. Ik ga wat mensen ronselen om dit knap staaltje B-cinema samen te bekijken! Bij deze :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be