![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.schawel.com/ ? |
Citaat:
Ik heb geschawelt Ik zen aan de geschawel geraakt met. Maar voor die pretentieuze nynorsk wil ik ook wel palaveren schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aantwaarps is geen gemene taal! 8-) |
Citaat:
|
Oxidative Stress, DNA Damage, and Inflammation Induced by Ambient Air and Wood Smoke Particulate Matter in Human A549 and THP-1 Cell Lines
Fijnstof uit kachels schadelijker dan die uit de industrie. Nu werd dat blijkbaar pas onderzocht, thuis wisten we dat al langer. :? |
Citaat:
Vers van de pers. ;) |
Citaat:
Ik stel voor dat we aan een omgekeerde trend beginnen: zieken die hun (ex)buren kaartjes sturen vanop hun ziekte- of sterfbed met daarin een toelichting van hun toestand en een dankbericht voor bewezen diensten... |
Vlekken zuur roet verwijderen
Niet wrijven want daardoor trekt de roetvlek nog verder in. Probeer eerst met voorzichtig kloppen en blazen zoveel mogelijk van het roet te verwijderen. Strooi eventueel eerst een laagje aardappelmeel op de vlek: dit neemt het roet op. Ook daarna weer alleen voorzichtig kloppen en blazen. Een stukje plakband zachtjes op de roetvlek duwen en dat een paar maal herhalen. Het plakband haalt het eerste losse roet weg. Is de vlek nog niet verwijderd, spoel deze dan goed uit in een handwarm sopje. Is de vlek dan nog niet verdwenen, probeer dan alcohol, natriumperboraat (5%) of een mengsel van gelijke delen ammonia en waterstofperoxide (3%). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be