![]() |
Citaat:
En als ik in zo'n land was waar stokslagen uitgedeeld worden dan zou ik dat verschrikkelijk vinden. Maar dat is wel hun land en hun gewoontes en hun wetten. Ook al zijn die barbaars in mijn ogen. Ik zou snel maken dat ik daar weg kwam. Of er gewoon helemaal niet heen gaan. Ik probeer liever eerst mijn eigen stoep schoon te vegen voor ik begin aan die van de buurman. Want dat is de verantwoordelijkheid van de buurman. Ik wil hem er wel mee helpen als hij dat vraagt. Maar ik ga me er niet mee bemoeien als hij dat niet vraagt. |
Citaat:
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat geen enkel land ideaal is en dat je ook als vreemdeling in een land bepaalde onrechten kan aanvechten en je je niet altijd zomaar moet neerleggen bij de gebruiken van een land. Die zijn immers niet in steen geschreven. Ook als autochtoon zie ik bepaalde zaken in Belgie die mij niet aanstaan ik mag mijn ongenoegen daarover gerust bekendmaken. Ik moet mij ook niet zomaar neerleggen bij traditie. Dit recht heeft een allochtoon evengoed, ik zie niet in waarom die niet terechte opmerkingen kan hebben op gelijk welk land. Maar net zoals ik zal hij niet altijd gelijk krijgen en soms zullen we ons moeten neerleggen met hoe de zaken er nu eenmaal voor staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een correcte vergelijking zou zijn, u gaat naar een land waar paardevlees taboe is..wat doet u ? aanpassen of protesteren.. |
Citaat:
Citaat:
Dat allochtone vrouwen het niet prettig vinden begluurd te worden als ze in badpak zijn (en dan nog door blokkers!) kan ik me best inbeelden. |
Citaat:
En de universele rechten van de mens zijn volgens mij redelijk eenzijdig universeel gemaakt. |
Citaat:
Noem het dan "aangestaard worden". |
Citaat:
|
Citaat:
Die 2 kwamen er omdat ze volksvertegenwoordigers zijn. Om polshoogte te nemen. En om te demonstreren dat zij het recht hebben om op een openbare tribune te zitten. Zoals de echtgenoten van die vrouwen het recht hebben om op die openbare tribune te zitten. Maar weggejaagd werden. Niet om te gluren naar allochtone vrouwen in burkazwempakjes. Denk eens na man. Het halve internet staat vol met halfnaakte en helemaal naakte vrouwen. Waarop je nog kan inzoomen ook. En dan ga jij beweren dat die 2 komen om naar aangeklede vrouwen in het water te kijken. Vanop een afstand ook nog. Kom op zeg! En wat heeft het er trouwens mee te maken dat het blokkers zijn? Die zouden komen om te gluren zoals jij beweert. Maar wat dus niet zo is. Is dat erger dan als er 2 onbekende Achmeds en Mohammeds komen gluren? Of als jij en ik komen gluren? Ik heb wel wat beters te doen maar je snapt vast wel wat ik bedoel. |
Citaat:
Een evidentie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsja, betogers of partycrashers kunnen de deur gewezen worden. Voorpost doet dat hardhandiger. Herinner je maar het lot van een belgicist op een IJzerbedevaart enkele jaren geleden. |
Citaat:
Citaat:
(2) Citaat:
Geef nu eens effectieve voorbeelden. Geen concepten. Voorbeelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie doen maar..als zelfverklaarde progressieveling ultrarechtse conservatieve regels ondersteunen omdat ze van een zielig lijkende minderheid komen..Karl Marx draait zich alweer om in zijn graf.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk jij dat je welkom bent op het naturistenuurtje bvb? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be