![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Die schone meneer zal dat niet en dat zal hij wel geweten hebben, bakske vol ze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over Bourgeois gesproken. Hoe zit het trouwens met die Vlaamse fraudeur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volk dat zich in het zak gezet voelt loopt geire achter zo een blafferke, maar als dat blaffen gedaan is dan komt daar alleen nog stront uit en dat zien we na, en den dikke weet dat. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
1) N-VA-stemmers zijn traditioneel veel meer geïnformeerd en hoger opgeleid dan de gemiddelde kiezer 2) Waarom is deze massa plots 'dom' als ze stemt voor de N-VA maar niet wanneer ze massaal stemt op de SP.a of Open vld, laat staan de inhoudsloe CD&V? Laat het pseudo-elitaire toontje dus maar achterwege. Het slaat nergens op. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb ik (in jouw ogen) dan maar ongelijk hee. Maakt me niet uit. Vergeet echter niet ik slechts ongelijk zal hebben tot het moment dat het tegendeel wordt aangetoond. En dat moment, dat komt nog wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaan we weer. De eigen visie is de intelligentie zelve. Een andere mening getuigt van domheid. Zijn de goede argumenten op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wie zegt dat ik weet wat juist is? Voor mij bestaat er geen perfecte Vlaamse partij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be