![]() |
Citaat:
Daar moeten we zelfs niet eens over discussiëren. Het staat vast dat pitbulls gevaarlijke dieren zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet al diep nadenken om een voorbeeld te vinden van de gewelddadige islam.... hmmmmm..... Kan er iemand helpen? |
Citaat:
U kent nu ookal het verschil niet tussen de moslims en de islam. Eerst scheert u alle moslims over eenzelfde kam en nu komt ge aandraven met gezeik over de gewelddadige islam. Gij weet ook niet wat ge wilt hoor. |
Citaat:
Over dom gesproken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Shit jong, zelfs het verschil niet kennen tussen een religie en de aanhangers ervan.. Niet te geloven. Je snapt het dus echt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel slachtoffers heeft de flup nu al gemaakt? Evenveel als Stalin? of nee Pol Pot? of die zes miljoen van den dolf zelf? dus als ze Dutroux met Mo de Pedo vergelijken.... dan gaat het over MO? hoeveel slachtoffers had diene Waal nu weer gemaakt? en hoeveel mensen heeft de Mo eigenhandig met het zwaard onthoofd? ben weer helemaal niet mee hoor. |
hahaha, Filip tog, eerst zeggen dat vrije meningsuiting absoluut is, en dat zelfs bemledigen moet kunnen, en dan, als de tijd komt om consequent te zijn, dient hij klacht in.
High five! |
Citaat:
En dat slachtofferrolletje :lol::lol:, je zou er bijna medelijden met krijgen. :lol: |
Citaat:
tenzij je er geen prob mee hebt dat ik het verhaal van je vader (en dat van je overspelige moeder!!!! dat weet nog niemand) hier even open en bloot vertel! Of dacht je dat ik dat niet wist? ben je nu VOOR of TEGEN vrije meningsuiting van laster en eerroof! jij mag kiezen! (ze was wel zeer mooi hé, je moeder) |
Citaat:
En zes miljoen? Ik zou het eerder op 12 miljoen slachtoffers stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar over de kwestie of lasteren en beledigen onder vrije meningsuiting valt zegt het VB dit: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be