Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Flup De Winter legt klacht neer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152605)

Demper 13 maart 2011 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5358130)
Nochtans ik heb u nooit zien typen dat pitbulls gevaarlijk en gewelddadig zijn.

Wist je dat niet over pitbulls?
Daar moeten we zelfs niet eens over discussiëren.
Het staat vast dat pitbulls gevaarlijke dieren zijn.

suqar_7loe 13 maart 2011 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5358137)
Wist je dat niet over pitbulls?
Daar moeten we zelfs niet eens over discussiëren.
Het staat vast dat pitbulls gevaarlijke dieren zijn.

Maw het staat volgens u dan wel vast dat wij gewelddadig en gevaarlijk zijn?

Demper 13 maart 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5358150)

Hoezo?
Ik moet al diep nadenken om een voorbeeld te vinden van de gewelddadige islam.... hmmmmm.....

Kan er iemand helpen?

suqar_7loe 13 maart 2011 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5358156)
Hoezo?
Ik moet al diep nadenken om een voorbeeld te vinden van de gewelddadige islam.... hmmmmm.....

Kan er iemand helpen?

Uw posts komen nogal dom over.

U kent nu ookal het verschil niet tussen de moslims en de islam.
Eerst scheert u alle moslims over eenzelfde kam en nu komt ge aandraven met gezeik over de gewelddadige islam. Gij weet ook niet wat ge wilt hoor.

Demper 13 maart 2011 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5358163)
Uw posts komen nogal dom over.

U kent nu ookal het verschil niet tussen de moslims en de islam.
Eerst scheert u alle moslims over eenzelfde kam en nu komt ge aandraven met gezeik over de gewelddadige islam. Gij weet ook niet wat ge wilt hoor.

Maw, de moslims zijn geen onderdeel van de islam.

Over dom gesproken.

lombas 13 maart 2011 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benji (Bericht 5357953)
Neen , maar zolang niet IEDEREEN vrij zijn mening MAG zeggen,moet Dewinter dit ook niet pikken.En hij heeft groot gelijk,als ze hem morgen ook gerust laten met zijn uitspraken , ben ik er zeker van dat hij dit hitler gedoe ook zo zou laten.
Maar als dat links crapuul wetten maakt om de vrije mening aan banden te leggen,moet hij toch niet toestaan dat zij dit wel doen?!Of is de beperkte meningsuiting alleen voor mensen van VB? Is dat wat jullie willen.....?

Dus mogen Mohammedcartoons ook nog verboden worden?

COCHINILLO 13 maart 2011 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5358171)
Dus mogen Mohammedcartoons ook nog verboden worden?

lééft de Moh nog?

suqar_7loe 13 maart 2011 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5358165)
Maw, de moslims zijn geen onderdeel van de islam.

Over dom gesproken.

U was degene die ons (alle moslims) gewelddadig noemde.

Shit jong, zelfs het verschil niet kennen tussen een religie en de aanhangers ervan.. Niet te geloven.

Je snapt het dus echt niet.

lombas 13 maart 2011 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5358176)
lééft de Moh nog?

Hitler is toch ook al een vijfenzestigtal jaar de pineut.

COCHINILLO 13 maart 2011 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5358187)
Hitler is toch ook al een vijfenzestigtal jaar de pineut.

hooo???? sorry! nu dacht ik even dat ze met dit pamflet filip de winter wilden raken..... oops :oops: helemaal verkeerd begrepen!
Hoeveel slachtoffers heeft de flup nu al gemaakt? Evenveel als Stalin? of nee Pol Pot? of die zes miljoen van den dolf zelf?

dus als ze Dutroux met Mo de Pedo vergelijken.... dan gaat het over MO? hoeveel slachtoffers had diene Waal nu weer gemaakt? en hoeveel mensen heeft de Mo eigenhandig met het zwaard onthoofd?

ben weer helemaal niet mee hoor.

An Arkos 13 maart 2011 17:45

hahaha, Filip tog, eerst zeggen dat vrije meningsuiting absoluut is, en dat zelfs bemledigen moet kunnen, en dan, als de tijd komt om consequent te zijn, dient hij klacht in.
High five!

Wisord 13 maart 2011 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5358083)
De blokkers in volle actie.

hihi, wat een klucht.

En dat slachtofferrolletje :lol::lol:, je zou er bijna medelijden met krijgen. :lol:

COCHINILLO 13 maart 2011 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5358205)
hahaha, Filip tog, eerst zeggen dat vrije meningsuiting absoluut is, en dat zelfs bemledigen moet kunnen, en dan, als de tijd komt om consequent te zijn, dient hij klacht in.
High five!

is het absoluut? neen. oproepen tot geweld, laster en eerroof zijn altijd al buiten beschouwing geweest;

tenzij je er geen prob mee hebt dat ik het verhaal van je vader (en dat van je overspelige moeder!!!! dat weet nog niemand) hier even open en bloot vertel!

Of dacht je dat ik dat niet wist?

ben je nu VOOR of TEGEN vrije meningsuiting van laster en eerroof! jij mag kiezen! (ze was wel zeer mooi hé, je moeder)

lombas 13 maart 2011 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5358194)
hooo???? sorry! nu dacht ik even dat ze met dit pamflet filip de winter wilden raken..... oops :oops: helemaal verkeerd begrepen!
Hoeveel slachtoffers heeft de flup nu al gemaakt? Evenveel als Stalin? of nee Pol Pot? of die zes miljoen van den dolf zelf?

dus als ze Dutroux met Mo de Pedo vergelijken.... dan gaat het over MO? hoeveel slachtoffers had diene Waal nu weer gemaakt? en hoeveel mensen heeft de Mo eigenhandig met het zwaard onthoofd?

Ik dacht dat ze met Mohammedcartoons ook moslims wilden raken.

En zes miljoen? Ik zou het eerder op 12 miljoen slachtoffers stellen.

lombas 13 maart 2011 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5358215)
is het absoluut? neen. oproepen tot geweld, laster en eerroof zijn altijd al buiten beschouwing geweest;

tenzij je er geen prob mee hebt dat ik het verhaal van je vader (en dat van je overspelige moeder!!!! dat weet nog niemand) hier even open en bloot vertel!

ben je nu VOOR of TEGEN vrije meningsuiting van laster en eerroof! jij mag kiezen! (ze was wel zeer mooi hé, je moeder)

Laat mij in elk geval duidelijk zijn: ik ben voor vrije meningsuiting, onbegrensd. Alles in verband met eerroof mag voor mijn part opgeborgen worden, tenzij het valse uitspraken betreft die iemands inkomen afnemen.

An Arkos 13 maart 2011 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5358215)

Jij bent wel een beetje lichtgeraakt he?

Maar over de kwestie of lasteren en beledigen onder vrije meningsuiting valt zegt het VB dit:

Citaat:

“Het recht op vrije meningsuiting wordt onder meer beperkt door het recht van anderen op een veilige en geweldloze samenleving, door het recht van anderen op een eigen mening, door het recht van elk individu om niet bedreigd of beledigd te worden”, schrijft Van der Elst.
Klopt niet. De bekende Nederlandse politica Ayaan Hirsi Ali beklemtoonde ooit – en terecht - dat het recht op vrije meningsuiting ook het “recht om te beledigen” inhoudt. Dat mag op het eerste zicht een eigenaardige uitspraak lijken, maar dat is het niet. Immers, als vrije meningsuiting inderdaad ophoudt waar iemand zich beledigd kan voelen, heb je geen vrije meningsuiting meer.

Die visie wordt overigens ook bevestigd door het fameuze Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens, iets waarmee de linkerzijde doorgaans zo graag staat te zwaaien. Het bewuste EVRM stelt uitdrukkelijk dat de vrije meningsuiting niet alleen geldt voor meningen die de machthebbers welgevallig zijn, maar ook voor meningen die kunnen kwetsen of choqueren. Dat zou Koenraad van der Elst als jurist toch ook moeten weten. Maar dat laat hij onvermeld. Ach, het zal wel toeval zijn…

benji 13 maart 2011 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5358073)
Neen, in deze topic gaat het over totaal iets anders. U beweert iets en ik zou graag willen dat ge afkomt met bewijzen. Ik vraag toch niet veel hoop ik?

Ik heb geen hulp nodig overigens. U was wel degene die circe snel ter hulp schoot om nekeer duidelijk te maken dat wij moslims gewelddadig zijn.

bijlange niet 60% vreemdelingen in onze gevangenissen is omdat onze politie racisten zijn zenne:roll::roll:

suqar_7loe 13 maart 2011 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benji (Bericht 5358420)
bijlange niet 60% vreemdelingen in onze gevangenissen is omdat onze politie racisten zijn zenne:roll::roll:

Misschien nekeer verduidelijken waar ik dat heb gezegd.

benji 13 maart 2011 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5358150)

Da volkske in hoboken enzo zijn meer hyena's dan pitbul's , hyena's vallen ook hun slachtoffer met veel aan , alleen zijn ze niets .Een soort van laf gedrag dus

ministe van agitatie 13 maart 2011 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5358194)

Dat laatste is duidelijk. De stelling als zou AH zes miljoen slachtoffers hebben gemaakt is te belachelijk voor woorden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be