Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Populariteit Bart De Wever blijft toenemen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152885)

fonne 20 maart 2011 22:36

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5371825)
Vlaggen zwaaien en zeulen is een typisch VN trekje.

Kinderen van VN'ers krijgen er vaak eentje bij hun eerste communie.

Ja dat vlaggenzwaaien bij de B.U.B. is maar een eenzaam gedoe natuurlijk.

Bijlage 79239

Henri1 20 maart 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5371841)
Tegen dat er verkiezingen zijn vraagt iedereen zich allang af waarom men weken heeft staan roepen over een kernramp die er blijkbaar geen was. En ondertussen mogen de mensen 80€ per jaar ophoesten om de zonnepanelen van die rijke groenen te helpen betalen. Ze kunnen bij Groen! alleen maar hopen dat er verkiezingen komen voor de eerste rolling blackout door Europa trekt en België zwaar treft.

Aha, nu zijn het de Sossen niet meer, nu zijn de Groenen de kop van Jut ?

fonne 20 maart 2011 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5371854)

Ik twijfel er inderdaad niet aan dat de sossen er in zullen slagen de gevolgen van hun wanbeleid op gebied van de energie-politiek af te wentelen op de groenen. Zo kennen we ze wel.

Svennies 20 maart 2011 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5371849)
Ja dat vlaggenzwaaien bij de B.U.B. is maar een eenzaam gedoe natuurlijk.

Bijlage 79239

Volgens mij is den Bruno hier op deze foto te bekijken....:lol::lol:

Boduo 21 maart 2011 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5371825)
Vlaggen zwaaien en zeulen is een typisch VN trekje.

Kinderen van VN'ers krijgen er vaak eentje bij hun eerste communie.

Kinderen...
Heb jij in je vriendenkring VN'ers ?

Vette Pois(s)on 21 maart 2011 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5371854)

Zelfde sop.

SDG 21 maart 2011 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5371827)
Tja, het is nu éénmaal een politiek forum. Ik ben echter niet politiek actief en ik ben van geen enkele partij lid.

Maar je hebt hier al eens geschreven dat je politieke voorkeur naar de PVDA uitgaat. Waarom voer je dan een schermafbeelding van een extreemrechtse royalistische partij in je profiel?

guido 007 21 maart 2011 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5372497)
Maar je hebt hier al eens geschreven dat je politieke voorkeur naar de PVDA uitgaat. Waarom voer je dan een schermafbeelding van een extreemrechtse royalistische partij in je profiel?

Beseft hij waarschijnlijk zelf niet.

SDG 21 maart 2011 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5372515)
Beseft hij waarschijnlijk zelf niet.

Niet iedereen is er evenzeer mee gediend om met dat clubje geassocieerd te worden. Vraag maar aan Marc Wilmots.

ViveLaBelgique 21 maart 2011 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5372497)

Dat heb ik nergens maar ook nergens geschreven. Ik heb de vorige keer op PVDA gestemd, maar dat heeft niets maar dan ook niets met mijn politieke voorkeur te maken.

Je moet achter het logo van BUB en ViveLaBelgique niet al te veel zoeken. Ik volg nogal de economische actualiteit en ik vind dat België zich moet weren voor we het zelfde straatje ingaan als Griekenland, Ierland, Portugal, Engeland en Spanje.

Verder had ik al lang door voor ik me op dit forum registreerde door dat N-VA goed vertegenwoordigd is op internet fora. Een beetje een uitdagende naam & logo kiezen is een truck om in de picture te lopen en meer kans te hebben om inhoudelijke reacties te krijgen.

SDG 21 maart 2011 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5372549)
Dat heb ik nergens maar ook nergens geschreven. Ik heb de vorige keer op PVDA gestemd, maar dat heeft niets maar dan ook niets met mijn politieke voorkeur te maken.

Je moet achter het logo van BUB en ViveLaBelgique niet al te veel zoeken. Ik volg nogal de economische actualiteit en ik vind dat België zich moet weren voor we het zelfde straatje ingaan als Griekenland, Ierland, Portugal, Engeland en Spanje.

Ik vond het alleen maar wat raar en intrigerend. Alsof een linkse flamingant plots met een schermafbeelding van het VB of Voorpost zou koketteren.

Jakko 21 maart 2011 17:15

Citaat:

Verder had ik al lang door voor ik me op dit forum registreerde door dat N-VA goed vertegenwoordigd is op internet fora. Een beetje een uitdagende naam & logo kiezen is een truck om in de picture te lopen en meer kans te hebben om inhoudelijke reacties te krijgen.

Ziehier, the force united, evenveel vlaggen als volk.

Boduo 21 maart 2011 21:28

Citaat:

Engeland en Spanje ???
Hoe kom je d�*�*rbij ?
:?

Boduo 24 maart 2011 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5372556)
Ik vond het alleen maar wat raar en intrigerend. Alsof een linkse flamingant plots met een schermafbeelding van het VB of Voorpost zou koketteren.

We leven in een raar land + in rare tijden...

:twisted:

daiwa 24 maart 2011 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5371933)
Volgens mij is den Bruno hier op deze foto te bekijken....:lol::lol:

Nogal logisch, het voltallige bestuur van BUB staat er op. :-)

Txiki 24 maart 2011 23:54

Wat doet het er toe of men met drie is, dan wel met 20.000? Fundamenteel niks.

Boduo 25 maart 2011 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5379279)
Wat doet het er toe of men met drie is, dan wel met 20.000? Fundamenteel niks.

Inderdaad: de verkozenen des volks beslissen
Niemand anders.

:cheer::cheer::cheer:

Bokkenreyder 26 maart 2011 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 5381032)
Inderdaad: de verkozenen des volks beslissen
Niemand anders.

In de vorstelijke dictatuur 'Belgique' beslist 'le roi" (je mag kiezen: Bert of Elio).

Boduo 26 maart 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5381682)
In de vorstelijke dictatuur 'Belgique' beslist 'le roi" (je mag kiezen: Bert of Elio).

Le roi heeft niet veel te piepen
Bart De Wever en den Rode Zwembroek worden verkozen door het volk...

Boduo 28 maart 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5371592)
Het is toch duidelijk: de Franstaligen willen BDW en N-VA zo snel mogelijk 'uitschakelen', want het zijn de enigen die garant staan voor enig weerwerk tegen hun expansionisme en profitariaat. De traditio's en de groentjes willen hen ook zo snel mogelijk kwijt omdat BDW en zijn partij hen herleid heeft tot flutpartijtjes die bijna allemaal ( uitgezonderd CD&V ) alleen maar 'overleven' binnen het Belgische bestel dank zij hun grote Franstalige zusters. Zij zijn dus 'loyaliteit' tegenover die zusterpartijen verschuldigd. Bovendien weten ze dat hun rol bij een eventuele splitsing tot een van figuranten zal herleid worden. Komt daar nog bij dat Laken ook meeheult met de Franstaligen en de traditio's omdat het voor hen de enige manier is om te 'overleven'. Het is dus één tegen allen om de luis in de pels zo snel mogelijk te verdelgen. Maar blijkbaar werkt er vooralsnog geen enkel 'verdelgingsmiddel'.

Volgens de peiling van zaterdag ll. zullen de franstaligen toch water in hun wijn moeten doen als ze willen dat "belgie" +/- blijft bestaan.
De weg naar het confederalisme wordt steeds duidelijker.

:BIG:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be