![]() |
Citaat:
Hoeveel stemmen hebben ze nu? Relateer dit met hetgeen op tafel lag toen en de Nota Vandenlanotte nu. |
Citaat:
Ik heb net een mooi opiniestuk gelezen van prof Blommaert waarin hij hetzelfde beweert. Lees zelf maar: http://www.kifkif.be/page?&orl=1&ssn...e=20&sare=3630 |
Citaat:
|
Citaat:
|
We mogen de Heer danken dat we iemand hebben als Bart Dewever. Die mens laat alle postjes, alle persoonlijke voordelen die zijn positie oplevert vallen om woord te houden. Wel ik zou zeggen eindelijk !
Al die losers, zeker dat krapuul van de VLD, zouden beter hun bek houden. Verhofstadt heeft werkelijk alles verloochend waarvoor hij stond om premier te kunnen zijn. Wat een mossel ! |
Citaat:
|
De oonozelste uitspraken van de laatste 10 maanden werden volgens mij gedaan door onze BV's en cultuurdragers... ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik citeer kif kif niet. Ik citeer de woorden van De wever die herhaald worden door prof. Blommaert. |
Citaat:
Trouwens, België is wel taaier dan je denkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In 2014 gaat dat echt pijn doen hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch perfect geweten en duizend maal herhaald sinds de kartelvorming met de tsjeven: - voor de huidige verkiezingen, en dus het huidige na te streven regeerprogramma, streeft de nva geen pure splitsing na; wel een grondige staatshervorming. - na de actuele legislatieve kan deze pragmatische houding aangepast worden in de richting van het uiteindelijke doel van de partij. Er moet dus geef twijfel over bestaan: - noch bij de franstaligen: het huidige na te streven regeerprogramma hoeft helemaal geen splitsing in te houden - noch bij de flaminganten: als met het huidig aantal behaalde zeteltjes geen splitsing in de praktijk te verwezenlijken valt, dan kan dit misschien wel in de toekomst, als ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be