![]() |
Citaat:
Ik zeg dat de traditionele partijen gaan doen alsof ze moeten van de EU. Dat ze gaan liegen dus, en de EU er niks mee te maken heeft. Dus ik verwijt de EU niks, en ja de N-VA is pro-EU; het garandeert onze welvaart (denkt u, o wijze heerser, dat de Belgische economie nog zou draaien zonder de EU te hebben als afzet gebied? :roll:), en is de enige niveau dat problemen als het milieu en migratie oa ernstig kan aanpakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij liegen dus wel. |
Citaat:
moe·ten moest, h gemoeten 1 behoefte hebben; verlangen, willen: wat moet je? 2 verplicht zijn tot 3 nodig zijn, horen: de voorraad moet weg 4 noodzakelijk geacht worden; onvermijdelijk zijn 5 mogen, believen: ik moet hem niet mag hem niet 6 vermoedelijk waar zijn: die man moet wel rijk zijn 7 (Belg) hoeven: u moet niet komen mogen: mo·gen mocht, h gemogen 1 tot iets in staat zijn: er ~ zijn er aantrekkelijk uitzien 2 kunnen: zich ~ verheugen in grote populariteit 3 het recht, de toestemming hebben: van mij mag het ik vind het goed 4 (ve persoon) wel aardig vinden: ik mag hem wel 5 mogelijk zijn: het mag wel waar zijn 6 wenselijk zijn: je mag weleens opschieten! Dus in betekenis 2 van moeten: N-VA is verplicht tot niets van hun kiezers. En in betekenis 3 van mogen N-VA heeft nergens de toestemming voor van hun kiezers. Wat is het verschil ? ( en geldt hetzelfde niet voor het VB ? ) |
Citaat:
In mijn wereld zijn alle kiezers gelijk. Maarja ik ben een democraat. |
Citaat:
De EU heeft niks te zeggen op de vorming van een regering. En ja de N-VA wilt besparen, of is het niet belangrijk dat pensioenen ook nog over tien jaar uitbetaald kunnen worden? Trollen is een tristige bezigheid, die vooral uitgeoefend door mensen met een (vaak terecht) lage dunk hebben van zichzelf, en hun frustratie proberen kwijt te spelen op de manier dat een kind van vijf dat doet he, en iedereen hier weet dat. Is uw leven zo slecht dat het enige dat uw voldoening brengt anderen provoceren is? Zwak, jochie, zwak. |
Citaat:
Ik had het over het VB, trouwens, moest ge nu beter kunnen lezen, had u dat zelf gemerkt. En die mogen van de andere partijen niks doen? Of ontekent u dat op mega-hypocriete wijze (als voorstander van het cordon)? 'Ge moogt niet meespelen' en vervolgen diezelfde verwijten van asociaal te zijn getuigt van weinig intellectuele eerlijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, het zijn de N-VAers die zich in hun gat laten neuken :roll: Wie gelooft die mens nog zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ge alle vliegen in één klap wilt slaan, eindig je met lege handen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be