Salvadorii |
21 april 2011 14:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
(Bericht 5422226)
Kan zijn. Maar elke keer als de N-VA "linkse types" zegt, voel ik mij steeds verder en verder verwijderd van die partij. Ik voel me daar minder en minder "welkom". Want ik ben links.
|
Ge hebt voor een stuk gelijk, maar het komt in de eerste plaats door de animositeit jegens de sp.a (en de PS natuurlijk) - en die zijn eigenlijk niet echt links, eerder pseudo-links. Een echte linkse partij zou inzitten met de pensioenen van morgen niet enkel die van vandaag, en niet zomaar meestappen in het PS sprookje, die ons allen de dieperik zal sturen (franstaligen inbegrepen). De meeste N-VAers moeten groen! ook niet, vooral omdat zij hypocriet zijn ivm kernenergie/opwarming van de aarde, maar ook omdat hun programma gewoon niet realistisch is, maar ze hebben wel wat respect voor hun manier van doen, die niet achterbaks en schijnheilig is zoals bij de sp.a. Dan komt daar nog de KVS typetjes die niks weten, niks begrijpen maar ons verwijten van intolerant en asociaal te zijn... helaas wordt nuance soms het slachtoffer daarvan. Ik ben bvb fan van Obama en ook Alex Salmond, maar dat is een heel ander links dan dat we hier hebben met de strik en la vache qui rit.
In ieder geval, wees welkom, en sorry als ge u soms geviseerd voelt.
|