![]() |
Citaat:
Ik zoek geen problemen en toch kan ik een heel waslijstje opnoemen van zaken waar ik en mijn vrouw het slachtoffer van zijn geweest. Hier bij ons zijn en worden mensen gewoon weggepest om plaats te maken voor nieuwe allochtonen. Zo ervaar ik dat toch, ik kan geen andere reden bedenken waarom deze zaken gebeuren. Maar eigenlijk mag ik daar niks van zeggen want anders ben ik de racist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mocht Raf inderdaad in een migrantencoté wonen dan is hij volgens mij zo een melkmuil die in zijn garage in zijn wagen stapt, naar de GB wat km. verder rijdt, daar zijn inkopen doet en terug in zijn garage rijdt. Zijn tuintje is omringd met draad en struiken zodat niemand hem ziet. Hij komt nooit buiten in zijn wijkske Of nee, nog beter, Raf is de onzichtbare man :mrgreen: niemand kan hem zien, zo is het niet moeilijk dat je de problemen kan ontwijken. Oftewel zijde gij stekeblind en doen ze de moeite niet om u te tergen :!: . Andere opties ga ik hier niet meer neerpennen, kwestie dat het forum wat vredelievend moet zijn. Moest ik hier ongezouten mijn gedacht over ventjes gelijk gij kunnen schrijven ...
greetz |
Citaat:
Perverser dan diene Raf kan moeilijk: slachtoffers de schuld geven van het hun aangedane leed. Daarmee past hij wel zeer goed in het Belgische plaatje, dat is hier ahw. een specialiteit geworden. :fist: :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
Raar ventje als ge 't mij vraagt... :? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of ben jij echt zo'n toffe patat als je hier schijnt voor te geven. Ik kan dat moeilijk geloven, daar ben jij veel te venijnig voor. Komkom, BEWIJZEN... :twisted: Tenslotte: gij beweert dat mensen die overvallen worden door Marokkanen dat uitlokten omdat ze op die mannen neerkeken... Leg dat eens uit. Bewijs. Vooruit met de geit... 8O HELLO EVERYONE: Rafke gaat nu een demonstratie geven van zijn bewijskunsten en van de manier waarop hij overvallen op zijn persoon vermijdt... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Raf, voor randdebielen als jij heb ik maar één antwoord. :fist:
|
[quote="wolf"]Raf, voor randdebielen als jij heb ik maar één antwoord. :fist:[/quote
KNIP(vergissing) |
Citaat:
|
Ja, en... gada lang duren? :?:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag van mijn mamma niet met vreemde mannen meegaan... :roll:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be