![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De woorden waar God in vervat is krijgen een volledig andere betekenis naargelang men gelovig is of niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Feit is dat de vlaamse voorouders gretig genoeg waren om hunnen boterham te gaan verdienen bij uw kop van Jut. |
Citaat:
U houdt zich dom ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen niet en staan bewust aan de kant. En dan maar zeggen dat de Coburgs lamzakken zijn ? |
Citaat:
Altijd zo geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA is noot van plan geweest verantwoordelijkheid op te nemen. Dat was al geregeld lang voor de verkiezingen. Ik noem dat gewoonweg kiezersverlakkerij. |
Citaat:
De man vlaamsnationalist noemen is wellicht een belediging voor de meesten hier. |
Citaat:
Wat had het Vlaams Blok/Belang hieraan kunnen veranderen door in de regering te zetelen ? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Mijn moeder is bediende in een plaatselijke winkel. - Mijn beide grootmoeders (1,2) waren huismoeder - Mijn grootvader langs vader's kant (3) was ambtenaar in het gouvernement (en was daarnaast ook nog bezig met politiek in de gemeenteraad (VU) en deed ook boekhoudingen van plaatselijke zelfstandige als bijverdienste. - Mijn andere grootvader (4) was een arbeider voor een bedrijf in het Gentse en moest moet de vrachtwagen rondrijden. En als we nog verder in de tijd teruggaan naar mijn overgrootouders: - Ouders van 1: Landbouwers - Ouders van 2: Hadden een winkeltje. De vader van het gezin was ook melkboer. - Ouders van 3: Hadden een café. Overgrootvader stierf in 1923, toen mijn grootvader 2 jaar was. - Ouders van 4: (is me onbekend) Nu heb je alle info. Wat wou je nu aantonen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be