![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of weet hij anders niet te zeggen dat negatief is voor het Blok??? en is dit zijn enige verweer daartegen??? :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: :mrgreen: :lol: :lol: |
Ik heb genoten van de manier waarop Filip Dewinter de meest fervente tegenstrevers gisteren eens de les heeft gespeld, vooral inzake vrije meningsuiting en democratie. Er zaten daar en paar andere heethoofden aan de ronde tafel dan Filip zelf 8O Dat jonge gastje met zijn affiche van "Islam Stop..." sprong bijna uit zijn vel :lol: :lol: :lol: :lol:
De soms hete vuur- en giftige pijlen die werden afgevuurd, bluste of ontweek hij onmiddellijk. Daar bovenop gaf hij nog eens een degelijk antwoord en zelf een oplossing. Hij feliciteerde zelfs die politieke vluchtelinge die na vier jaar zelfs beter Vlaams spreekt dan veel waalse politici 8O van racisme en onverdraagzaamheid geen spoor :P :lol: er moeten er anderen komen om Filip ergens op of aan te nagelen hoor Neruda, Piano en zovele anderen :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Hoe hoog is uwen IQ eigenlijk Neruda ?
|
Mij valt op dat iedereen weer ziet wat hij wil zien.De blokkers zien een fantastische Dewinter en de anti-blokkers zien een genagelde Dewinter.
Ik ga hier dus geen uitspraken doen wat ik van Dewinter vond,dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Wat mij wel bijbleef was die politieagente in het oranje.Het was echt een gevecht om niet te zappen telkens die in beeld kwam.En ik was blijkbaar niet de enige die die mening toegedaan was,die denigrerende toon en die air van ge moet niks terug zeggen want ik weet alles beter,zelfs het opgestoken -ik weet het beter- vingertje was erbij. En ja de jury was hard voor dewinter,maar dat is hun taak ook.Zelfs als er blokkers in het panel hadden gezeten hadden die ook kritisch op Dewinter moeten zijn want dat is nu eenmaal de bedoeling van het programma.Daarom is het zeer interressant om nu de 2de aflevering te zien hoe ze nu Vera Dua gaan aanpakken. Pas dan kan je vergelijken en een gefundeerde mening vormen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen" Over mestkevers en fascisten: Yves Desmet, 12 mei 2001 |
Citaat:
|
Zeg Neruda, op wie stem jij in feite? Op PVDA, LSP of MDP? Geen van die drie kan ooit op zijn bakkes vallen natuurlijk, ze zijn nog nooit van de grond geraakt. :lol:
|
'k denk dat Neruda op de IQ-partij stemt.
|
Citaat:
|
[quote="thePiano"]
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar gij vandaan komt Neruda steken ze mongooltjes diep weg in het kolenhok zekers ?
|
Citaat:
... over het Vlaams Blok zijn feestelijkheden trouwens ..na een glimp heb ik opgemerkt dat jullie een mongooltje op de eerste rij met de Vlaamse leeuw laten zwaaien en 'eigen volk eerst' laten roepen...is het blok zo laag gevallen ??? Mijn lijstje moet ik blijkbaar nog aanvullen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be