Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Molenbeekse agenten moeten meedoen aan ramadan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156669)

filosoof 18 juni 2011 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5515211)
Tiens, lang geleden snuffelde u de dubbels er vanop een kilometer afstand uit...
Selectief aan't snuffelen of gave kwijt??? :-D

sommigen met méér dan 20 dubbelnicks wordt te véél. Er is nog wat anders dan politics in 't leven.

EchteVlaming 18 juni 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5515197)
Ik heb langs geen kanten iets over uw nick laten horen (het is toch maar een spamnick met de enige bedoeling alles wat Vlaams is in't belachelijke te trekken).
Langs de andere kant heb ik idd recht om te zeggen wat IK Vlaams vind en wat IK hier wil... Dat is een recht dat men in Vlaanderen heeft, indien u dat niet aanstaat kan u steeds in N Korea gaan kijken hoe het is om in in uw droomland te wonen...
Dat u één van de personen bent om net de vrije meningsuiting te willen beperken strookt dus al helemaal niet met uw nick... Mss de volgende toch maar beter kiezen... ;-)

Wat zegt U nu allemaal? Ben ik misschien een waal omdat ik niet geloof in het demoniseren van bepaalde bevolkingsgroepen?
Ik heb helemaal niet de bedoeling om al wat Vlaams is in het belachelijke te trekken. Ik ben zelfs trots om Vlaming te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik zomaar akkoord ga met alles wat enkele extremisten (zoals Uzelf) zeggen.

En natuurlijk vind ik die extreme uitspraken belachelijk. De meeste vlamingen vinden dat, maar natuurlijk kan U dat niet geloven. Nationalisten denken altijd dat ze de volkomen waarheid in pacht hebben. Een beetje zoals die pedofiele priesters...

En waarom begint U nu over Noord Korea? Waarom denkt U dat dat mijn droomland zou zijn? Vreemd! Maar natuurlijk zo zijn de extremisten. Als je niet akkoord met ze bent, ben je meteen de omgekeerde extremist. Sorry om je waanbeelden te breken, maar zo werkt het niet.

En vanwaar haal je dat ik de vrije meningsuiting wil beperken? Natuurlijk ben ik tegen het verspreiden van haat. Maar dat heeft niks met vrije meningsuiting te maken. Of is het aanzetten tot moord ook een recht?

Dit forum heeft niks met de werkelijkheid te maken. De meningen die ik hier lees zijn bijna allemaal extremistische uitlatingen die ik gelukkig genoeg niet kan terug vinden in de echte wereld (of toch zeer weinig). En gelukkig maar anders zou ons land echt een triestige plaats zijn.

Probeer eens wat minder te haten. Geloof me, je zal jezelf veel gelukkiger voelen.

filosoof 18 juni 2011 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5515213)
U gelooft dus de agenten niet die werken in Molenbeek?
Waarom zouden die over zoiets liegen?

Neem je het nu op voor de werkgever of werknemer?

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=58

Demper 18 juni 2011 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5515228)

Dus de agenten liegen en het is 1 groot complot tegen de moslims?

Alboreto 18 juni 2011 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5515213)
U gelooft dus de agenten niet die werken in Molenbeek?

Ik heb nog niet met ze gesproken.
Ik laat het u weten wanneer ik dat wel gedaan heb.

Ondertussen lees ik de berichten op hln met de nodige kritische blik, want meer dan eens zitten ze er serieus naast met hun berichtgeving.

Als het niet spectaculair genoeg is doen ze er een schepke bovenop (of 10)

Alboreto 18 juni 2011 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5515222)
Probeer eens wat minder te haten. Geloof me, je zal jezelf veel gelukkiger voelen.

Inderdaad.

daiwa 18 juni 2011 22:35

Citaat:

Of is het aanzetten tot moord ook een recht?

Kap er een religieus sausje over en dan mag dat.

Demper 18 juni 2011 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5515234)
Ik heb nog niet met ze gesproken.
Ik laat het u weten wanneer ik dat wel gedaan heb.

Ondertussen lees ik de berichten op hln met de nodige kritische blik, want meer dan eens zitten ze er serieus naast met hun berichtgeving.

Als het niet spectaculair genoeg is doen ze er een schepke bovenop (of 10)

Niet alleen de agenten liegen, het is zelfs niet alleen een complot van moslim haters, het is ook leugenachtige berichtgeving van de krant.

Dus er zijn geen problemen in Molenbeek?
Zouden de rellen in Molenbeek ook valse berichtgeving zijn?
Zijn de beelden getrukeerd?
Krijgt HLN geld van een duister fonds van het Vlaams Belang?

EchteVlaming 18 juni 2011 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5515239)
Kap er een religieus sausje over en dan mag dat.

Als ik dit forum zo lees doen jullie niks anders.

daiwa 18 juni 2011 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5515253)
Niet alleen de agenten liegen, het is zelfs niet alleen een complot van moslim haters, het is ook leugenachtige berichtgeving van de krant.

Dus er zijn geen problemen in Molenbeek?
Zouden de rellen in Molenbeek ook valse berichtgeving zijn?
Zijn de beelden getrukeerd?
Krijgt HLN geld van een duister fonds van het Vlaams Belang?

Zelfs GvA stapt nu ook al in het complot.

Treinen bekogeld: Extra patrouilles in Schaarbeek.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...chaarbeek.aspx

daiwa 18 juni 2011 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5515255)
Als ik dit forum zo lees doen jullie niks anders.

Waar hebben wij doodsbedreigingen geuit?

Alboreto 18 juni 2011 22:45

Citaat:

Niet alleen de agenten liegen

Dat had gij gezegd, niet ik

Citaat:

het is zelfs niet alleen een complot van moslim haters

Dat zegt gij, niet ik

Citaat:

het is ook leugenachtige berichtgeving van de krant.

Sure, de krant die publiceerde dat VLD stemmers de beste seks hadden is gekend voor het checken van zijn bronnen ... not.
Leugenachtig noem ik dat niet, slordig en onprofessioneel komt eerder in de buurt.

Demper 18 juni 2011 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5515260)
Zelfs GvA stapt nu ook al in het complot.

Treinen bekogeld: Extra patrouilles in Schaarbeek.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...chaarbeek.aspx

Als we neutraal nieuws willen, kunnen we beter naar de site van de PvdA surfen, denk ik.

EchteVlaming 18 juni 2011 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5515262)
Waar hebben wij doodsbedreigingen geuit?

Het herhalen van illegale posts is tegen de regels van dit forum dus ik stel voor dat je dat zelf even opzoekt.

Demper 18 juni 2011 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5515264)

Dat zegt gij, niet ik

Nee, dat zegt filosoof.

Citaat:

Sure, de krant die publiceerde dat VLD stemmers de beste seks hadden is gekend voor het checken van zijn bronnen ... not.
Leugenachtig noem ik dat niet, slordig en onprofessioneel komt eerder in de buurt.

Nochtans heeft de politievakbond gezegd dat het klopt.
De bronnen zijn gecheckt, jongen.

daiwa 18 juni 2011 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5515268)
Het herhalen van illegale posts is tegen de regels van dit forum dus ik stel voor dat je dat zelf even opzoekt.

Een link moet ik je niet vragen zeker?

Savatage 18 juni 2011 22:53

Citaat:

Dat zegt gij, niet ik

De Standaard en tal van andere media bevestigen ondertussen ook al dat agenten orders krijgen om zich aan de ramadan te houden. Tot zover uw HLN theorietjes.

manta 18 juni 2011 22:59

Citaat:

Wat zegt U nu allemaal? Ben ik misschien een waal omdat ik niet geloof in het demoniseren van bepaalde bevolkingsgroepen?
Ik heb helemaal niet de bedoeling om al wat Vlaams is in het belachelijke te trekken. Ik ben zelfs trots om Vlaming te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik zomaar akkoord ga met alles wat enkele extremisten (zoals Uzelf) zeggen.

En natuurlijk vind ik die extreme uitspraken belachelijk. De meeste vlamingen vinden dat, maar natuurlijk kan U dat niet geloven. Nationalisten denken altijd dat ze de volkomen waarheid in pacht hebben. Een beetje zoals die pedofiele priesters...

En waarom begint U nu over Noord Korea? Waarom denkt U dat dat mijn droomland zou zijn? Vreemd! Maar natuurlijk zo zijn de extremisten. Als je niet akkoord met ze bent, ben je meteen de omgekeerde extremist. Sorry om je waanbeelden te breken, maar zo werkt het niet.

En vanwaar haal je dat ik de vrije meningsuiting wil beperken? Natuurlijk ben ik tegen het verspreiden van haat. Maar dat heeft niks met vrije meningsuiting te maken. Of is het aanzetten tot moord ook een recht?

Dit forum heeft niks met de werkelijkheid te maken. De meningen die ik hier lees zijn bijna allemaal extremistische uitlatingen die ik gelukkig genoeg niet kan terug vinden in de echte wereld (of toch zeer weinig). En gelukkig maar anders zou ons land echt een triestige plaats zijn.

Probeer allereerst een keer niet te denken dat mensen iets "haten" maar integendeel van dingen houden... En gun die mensen datgene waar ze van houden.
Vlamingen "haten" niet, Vlamingen houden van Vlaanderen en willen dat Vlaanderen ook Vlaanderen kan blijven...

Geen enkele Vlaming heeft een probleem met een Chinees restaurantje, een Marokkaans winkeltje of zelfs een Amerikaans hamburgertentje, maar wees eerlijk, teveel is teveel. Vlamingen hebben wel problemen als er dusdanig veel van die toestanden zijn waardoor Vlaanderen verandert in een vreemd land.
Daarom haten ze nog niet, ze willen dat Vlaanderen terug Vlaams is. En dat kan je niet bereiken door aan Vlamingen te vragen om zich aan te passen aan alle dingen die vanuit heel de wereld hier terechtkomen...

Diezelfde Vlamingen haten geen vreemdelingen hoor, integendeel, Vlaanderen heeft altijd bereid geweest om gasten te ontvangen, maar dan moet men als gast wel een beetje respect tonen voor die gastvrijheid, en dat is niet het geval als de gasten meer eisen dan hen toekomt.
En indien een gast wenst te blijven en een leven wenst op te bouwen als Vlaming, dat hij of zij het dan goed doet...

Op dit forum kan u mss hier en daar eens iets lezen dat u als "extremistisch" kan omschrijven, en het staat u vrij te denken dat zulks niet representatief is voor de samenleving, maar bedenk dan wel dat mensen in het dagdagelijkse leven niet altijd de dingen mogen of kunnen zeggen... En ja , dat is ook een vorm van 't beknotten van de vrije meningsuiting, het is bv o zo'n probleem om te zeggen dat Marokkaanse jongeren degenen zijn die relschoppen in Borgerhout (men maakt omwegjes door 't op de voetbal af te schilderen om de dingen toch maar niet bij naam te moeten zeggen):?

smiley 18 juni 2011 22:59

Citaat:

Het heeft hier niks met demoniseren van bepaalde bevolkingsgroepen te maken.

EchteVlaming 18 juni 2011 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5515284)
Het heeft hier niks met demoniseren van bepaalde bevolkingsgroepen te maken.

Net zoals U sig niks te maken heeft met demoniseren. Komaan man probeer eens wat minder extremistisch te zijn. Zonder het te beseffen bent U net zo bezig als dat jihad krapuul dat U zo haat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be