Johan Bollen |
23 augustus 2011 15:20 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
(Bericht 5645507)
U kunt het draaien of keren zoals u wilt. U bent fundamenteel anti-vrijheid, anti-Amerikaans en anti-democratisch. Uw voorliefde voor dictatoriale en totalitaire regimes blijkt uit al uw postings en uw bij wijlen pathetische propaganda voor de meest dwaze ant-Westerse propaganda.
|
Integendeel Osteyn. Ik ben voor vrijheid en daarom kom ik op tegen elementen uit dat westen die die waarden niet meer nastreven terwijl u blindelings de degenen naloopt die dat westen ten onder brengen met hun continue schendingen van de mensenrechten. Het is natuurlijk gemakkelijk de propaganda te volgen. Meer en meer echter bevinden de extremisten, degenen die veroveringsoorlogen goedkeuren, zich in het centrum van het politieke landschap. Dat is een verontrustend signaal dat niet vaak onderkend wordt.
Ga nu nog maar wat verder met beledigingen te uiten waarvan u zeer goed wet dat ze me kunnen kwetsen door hun flagrante leugen gehalte. Mijn troost is de hoop dat de meeste forummers uw omkering van de realiteit doorzien. Uw strategie is smerig maar doorzichtig, pogen de boodschapper voor te stellen als een extremist alzo hopend dat men niet meer naar de feiten zal kijken. U doet maar. Indien men de moeite zou doen mijn posts te lezen kan men moeilijk tot die conclusie komen. Daar heb ik vertrouwen in.
De feiten weerleggen...daar bent u nog niet eens aan begonnen. Typisch.
|