Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe verwarmen? -> SOS :( (https://forum.politics.be/showthread.php?t=159654)

Groentje-18 30 augustus 2011 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5660686)
Achja, vanaf dat de koude aangenaam wordt moet ge iets warms gaan zoeken.
Een bed is de beste oplossing.

Een tipje:
Naakt in een slaapzak en je kleren aan je voeten, dus in de slaapzak.

Verdorie, ik weet dat dit echt helpt. Helaas geen slaapzak hier.

Misschien dat ik daar beter investeer dan een extra donsdeken om het 's nachts te overleven.

Dat gezegd zijnde kruip ik onder mijn donsdeken en een stapel handdoeken. :silly: Ik denk dat het in een iglo warmer is.

Bedankt voor de tips allen, morgen zal ik op z'n minst minder koud hebben. In het slechtste geval door bloempotten of stenen, in een beter geval door een electrisch vuurtje en in een voor ons allen goed geval door een gestegen buitentemperatuur.

Slaap zacht!

lantjes 30 augustus 2011 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5660702)
Gij denkt toch niet dat ik met mijne kimber ga schieten als het zo koud is. Dan zit ik meer te kloten met die ejector dan wat anders.

Hey, je mag terug met holsters rond sjokken op een schietstand. Zonder zo'n drachtvergunningding. Wel een cross-over's en geen schouderholsters.
Zo'n plastieke holster zit dat nog bij een glock als je die koopt?

Bij mij niet maar dat is al +5 jaar geleden :?

From_Vlaanderen 30 augustus 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5660724)
Bij mij niet maar dat is al +5 jaar geleden :?

Oh, als kleine bengel had ik zo een van GB, daar zat een holter bij. Dat was ook van plastiek.

lantjes 30 augustus 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 5660712)
Mmm... waar kan je dat kopen? :oops:

Aha, oké.

Ik weet het. Ik ben vrij frêle op dat gebied, en allicht te verwaand.

Troost je, in het zuiden van Europa slaap ik nog met een donsdeken op.
(Al waren er nachten waar ik me heb moeten behelpen door op een stenen vloer te gaan liggen, van die bevroren koelelementen of natte handdoeken mee het bed in te nemen. Maar mijn lichaam is dus een pak gevoeliger voor koude dan voor warmte, denk ik.)
Koude (zoals deze nu) doet bij mij bijna pijn (en slaat direct op keel, nieren, ...) dus ja ...

ni aantrekken, iedereen is snel in iets......en jij bent snel in "kou hebben" hé..;-)

Steve_M 30 augustus 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5660713)
Zijde gij zot? Ik heb de houtstoof aangemaakt vandaag.

Niet iedereen woont in de Kempen, he.

From_Vlaanderen 30 augustus 2011 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 5660720)
Verdorie, ik weet dat dit echt helpt. Helaas geen slaapzak hier.

Misschien dat ik daar beter investeer dan een extra donsdeken om het 's nachts te overleven.

Dat gezegd zijnde kruip ik onder mijn donsdeken en een stapel handdoeken. :silly: Ik denk dat het in een iglo warmer is.

Bedankt voor de tips allen, morgen zal ik op z'n minst minder koud hebben. In het slechtste geval door bloempotten of stenen, in een beter geval door een electrisch vuurtje en in een voor ons allen goed geval door een gestegen buitentemperatuur.

Slaap zacht!

Ik heb zo'n muug zwaar dobbel wollen deken. Ik verwarm nooit op de slaapkamer.

From_Vlaanderen 30 augustus 2011 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5660731)
Niet iedereen woont in de Kempen, he.

Tegenwoordig met die pellets doen ze veel naar de kloten. Bedrijven laten tegenwoordig zo'n shredder komen en ze verkopen dat.
Zo'n camion hout, van de dok is tegenwoordig ver onvindbaar. (gratis)

Mocht ik al mijn hout kopen, dat zit ik op toch zo'n 600 euro per jaar. Chance dat ik nu toch nog ergens wat bomen gevonden.:lol:

lantjes 30 augustus 2011 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5660727)
Oh, als kleine bengel had ik zo een van GB, daar zat een holter bij. Dat was ook van plastiek.

kom kom, geef het gewoon toe, je bent gewoon stikjaloers dat ik ze op 25m telkens weer in het zwart lap met dat "stuk plastiek" ;-)

bgf324 30 augustus 2011 23:22

Bende mietjes allemaal. Ik zit hier gewoon in een zomerpyjama. En dat zonder verwarming etc.

lantjes 30 augustus 2011 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660750)
Bende mietjes allemaal. Ik zit hier gewoon in een zomerpyjama. En dat zonder verwarming etc.

in ne pyjama? 8O
Winter en zomer zonder verdorie en het raam open. :cheer:

Steve_M 30 augustus 2011 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5660750)

Dat verbaast me. Ik dacht dat jij geen gelegenheid liet voorbijgaan om de gas eens goed open te draaien.

From_Vlaanderen 30 augustus 2011 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5660748)
kom kom, geef het gewoon toe, je bent gewoon stikjaloers dat ik ze op 25m telkens weer in het zwart lap met dat "stuk plastiek" ;-)

Ik geeft dat niet toe.

Ik wil een halve uitzondering maken voor de glock van de Djallal, omdat die dusdanig gepimpt is dat 'm er maar voor de helft op een glock lijkt.

Er zijn zot pittoreske pistolen, die ook niet buiten het zwart komen.

From_Vlaanderen 30 augustus 2011 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5660748)

Op 50 meter of een doel een heeeeel stuk kleiner, 60 schot op de pens, niet buiten de acht.
Ah!

lantjes 30 augustus 2011 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5660758)
Ik geeft dat niet toe.

Ik wil een halve uitzondering maken voor de glock van de Djallal, omdat die dusdanig gepimpt is dat 'm er maar voor de helft op een glock lijkt.

Er zijn zot pittoreske pistolen, die ook niet buiten het zwart komen.

met ne G26 kijken ze daar toch regelmatig van op hoor....;-)

From_Vlaanderen 30 augustus 2011 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5660764)
met ne G26 kijken ze daar toch regelmatig van op hoor....;-)

Ik moet dit zelfs googlen, om al maar een idee te geven.

Allez beziet dat nu.
Zwart, mat zwart dan nog.
Een slede, zo hoekig als iets, ideaal als je je winkelhaak vergeten bent op den bouw.
Dan ineens een kas, in plastiek. Onder een stalen slede.
Zo een mottige trekker die enkel werkt als je er druk op uitvoert.:roll: (ik heb dat nooit begrepen).

lantjes 30 augustus 2011 23:44

Mat zwart om geen reflecties te hebben
Plastieken kas om gewicht te besparen
Ne safe action trigger
Meer moet dat niet zjn;-)

en nu de nest in, met de 26 naast mij, een kat (of 2,3) aan mijn voeten en een poes tege mijn......rug? :-P

From_Vlaanderen 30 augustus 2011 23:58

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5660792)
Mat zwart om geen reflecties te hebben
Plastieken kas om gewicht te besparen
Ne safe action trigger
Meer moet dat niet zjn;-)

en nu de nest in, met de 26 naast mij, een kat (of 2,3) aan mijn voeten en een poes tege mijn......rug? :-P

Mat zwart, tot daar aan toe.
Toch wel een stalen kast, en een stainless, doorgeboorde, geribbelde trekker.
Als ge dan toch die klein speelgoed wilt S&W 1911 pro series compact.
Be prepared!

Maar omdat ik toch liever iets in mijn schouder heb staan en anders echt helemaal alleen in bed lig.

maddox 31 augustus 2011 03:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 5659737)
Piepschuim is een goed idee, helaas ook niet hier en ik weet niet direct waar ik het zou kunnen vinden. :?

Ik had al aangegeven dat piepschuim en kaarsen desnoods aan de deur geleverd kunnen worden.

Bof, om te lachen kan ik ook een houtkacheltje, petrolvureke of electrisch blazerke brengen.

Carnivore 31 augustus 2011 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5659766)
Ik heb compassie met u. :-(
Op mijn eerste kot was de verwarming kapot en een mooi blond meisje kwam bij mij aankloppen om hulp te vragen. In mijn kamer was het superwarm door een elektrisch vuurtje. Ik heb haar dat vuurtje gegeven omdat het bij mij toch nog een tijdje warm bleef. Vreemd genoeg was ze vanaf dan zeer afstandelijk, alsof ik avances maakte door dat vuurtje uit te lenen. :? Vrouwen. :lol:

Anyway, Groentje, kom in mijn armen slapen.

8O
Idioot!

Die wou gewoon in je lekker warme bedje liggen! Dat je dat niet door had!?
Haar zo afwijzen door haar dat vuurtje te geven Tuurlijk dat ze afstandelijk was nadien.

Jij hebt geen avances gemaakt, dat deed zij.

kameleon 31 augustus 2011 07:25

Ik heb hier nog een goed electrisch vuurtje dat ik zelf in een noodsituatie gebruikt heb, maar nu niet meer nodig heb. Ik heb eens een nacht geslapen op een werf (ramen stonden er wel al in op een stuk gyproc-plaat) op de grond toen het ijzingwekkend vroor. Zonder enig deken. Die nacht heb ik 30 minuten geslapen. Levensgevaarlijk gewoon. Bon, daarmee weet ik wat daklozen elke nacht moeten meemaken.

Gisteren liep ik ook de hele dag in t-shirt rond. Dat Groentje het zelfs aan de spieren ondervindt is opmerkelijk. Ik denk ook dat jij in een kil en vochtig huis woont.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be