![]() |
Citaat:
|
Alles moet kunnen gezegd en geschreven worden, ook racistische boodschappen, ook beledigingen en leugens, ook oproepen tot discriminatie,... Niemand is immers verplicht daarmee akkoord te gaan.
|
Citaat:
Verder leg ik die niks in de weg. Het Vlaams Blok programma zou alleen al economisch een zegen zijn voor Vlaanderen, nutteloze allochtonen eruit en stoppen van de geldstroom naar Wallonië. Op slag de begroting in evenwicht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met de kop naar beneden dan nog! Fundamentalisten-Moslims zijn erger dan racisten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wl zeggen dat U, enkel op basis van afkomst, mensen veroordeelt, discrimineert, en minderwaardig acht dan blanken (U neemt ze immers niet aan) Ik begin mijn serieus af te vragen of al die VB'ers hier geen persiflage's uitvoeren. Indien U echt zo denkt, dan kan ik U alleen aanraden van verder te lezen in Uw Jommeke's. Veel leesplezier.[size=2]Niet dat ik iets tegen Jommeke heb[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat die niet verder zijn geraakt dan goekope bordelen in ruige buurten, ga daar misschien zoeken. |
Citaat:
Een zeker FDW heeft nog voor een krantje gewerkt waar swastica's werden gepubliceerd. FDW? Tiens, dat zegt mij iets... |
Citaat:
![]() Niet ik associeer het VB met die nazi-symbolen, dat doen ze zelf wel. Waarom protesteer je tegen mij? Omdat ik dat aanklaag? Zou je niet beter zelf protesteren tegen dat recycleren van al die ouwe nazitroep? Advocaat René Lambrichts en de jodenjagers van Volksverwering http://users.pandora.be/amarcord/selys/volksV01.html |
Citaat:
|
Citaat:
Gelijk je gisteren zelf zei ergens in een topic (want da is knudde dat je niet kunt 'searchen' hier); als men teveel van het ene begint te krijgen, neig ik naar het andere uiterste :mrgreen: |
Citaat:
Net zoals u het hun goed recht vindt om ongevraagd en en masse naar hier te komen heb ik het recht dat NIET te willen. Als er hier morgen iemand aan mijn deur staat en die vraagt mag ik vanaf nu bij uw familie horen en door u onderhouden worden?dan zeg ik beleefd NEE. En u ook denk ik. |
Citaat:
|
Racisme begint waar andere volkeren in een ander zich niet integreren en zich tegen de bestaande cultuur afzetten.
|
Citaat:
Een beetje integreren is goed maar niet te fanatiek is mijn advies ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be