Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Klacht indienen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160977)

Demper 29 september 2011 11:55

1 Bijlage(n)
Je moet wel in de juiste houding op de bus staan.

From_Vlaanderen 29 september 2011 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5716967)
Je moet wel in de juiste houding op de bus staan.

En dan rijdt er een buggy tegen je schenen.

karo 29 september 2011 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715935)
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Walgelijk gewoon, en je bent zeker dat die chauffeur dat wist (had gezien)?

Xenophon 29 september 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5716932)
Ja een hele dag in zo een blikken doos, bejaarden of joelende schoolkinderen rondvoeren, ... en om de 300 meter stoppen, ge zou van minder zelfmoordneigingen krijgen...

Dan hadden ze maar een stiel moeten leren.

karo 29 september 2011 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5717099)
Dan hadden ze maar een stiel moeten leren.

Boehoehoe, het blijft een rotjob.

giserke 29 september 2011 12:59

Citaat:

Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Ik had die gast toch bij zijn kraag gegrepen. :x

karo 29 september 2011 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5717109)
Ik had die gast toch bij zijn kraag gegrepen. :x

Ok, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij dat grappig zou vinden.

giserke 29 september 2011 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5715999)
En omdat de buschauffeur toevallig een ongelikte beer was ga jij klacht indienen? Kom zeg, je verwast toch niet dat de bussen van De Lijn rijdende 5-sterren restaurants zijn, of wel soms? Ik vind het overdreven dat je voor zoiets klacht gaat indienen. En hoe wist jij dat hij het grappig vond?

Dit voorval toont aan dat die gast bewust de veiligheid van de reizigers weglacht. Dit soort gasten moet onmiddellijk van de bus verwijderd worden.
Het is nog niet genoeg dat er ne kleine na school verplettert werd tussen de deuren.

giserke 29 september 2011 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5716108)
Pffft, best wel een ongepaste vergelijking.

Neen, dit is een zeer terechte vergelijking.
Dat soort zaken zijn het gevolg van een mentaliteit die de veiligheid van de reizigers weglacht.
Vroeg of laat heb je prijs!

karo 29 september 2011 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5717120)
Dit voorval toont aan dat die gast bewust de veiligheid van de reizigers weglacht. Dit soort gasten moet onmiddellijk van de bus verwijderd worden.
Het is nog niet genoeg dat er ne kleine na school verplettert werd tussen de deuren.

Ik denk dat Sugar vooral boos om dit ongelukkige voorval, alhoewel het mogelijk is dat hij lachte vraag ik mij af hoe ze dat wist? Ik veronderstel dat de neef ook aan de deur stond? Meestal stap je achteraan een bus uit en zie je de chauffeur niet. Maar Sugar heeft alle recht boos te zijn, de chauffeur moet zijn excuses aanbieden. Hij deed dit vast en zeker niet opzetelijk, ik zou eerlijk gezegd nog liever een rode arm hebben dan dat ik iemand zoiets zou aandoen.

From_Vlaanderen 29 september 2011 14:40

Waarom dat die mannen niet met de camion gaan rijden, dat snap ik niet.

Rio 29 september 2011 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5717313)
Waarom dat die mannen niet met de camion gaan rijden, dat snap ik niet.

omdat ze elke avond graag willen thuis zijn?

giserke 29 september 2011 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5717132)
Ik denk dat Sugar vooral boos om dit ongelukkige voorval, alhoewel het mogelijk is dat hij lachte vraag ik mij af hoe ze dat wist? Ik veronderstel dat de neef ook aan de deur stond? Meestal stap je achteraan een bus uit en zie je de chauffeur niet. Maar Sugar heeft alle recht boos te zijn, de chauffeur moet zijn excuses aanbieden. Hij deed dit vast en zeker niet opzetelijk, ik zou eerlijk gezegd nog liever een rode arm hebben dan dat ik iemand zoiets zou aandoen.

Ik heb ook meestal rap door wanneer iemand aan het grèten is.

Anna List 29 september 2011 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5716172)
Had ik eerst over het hoofd gezien. Kan toch tellen als een gouden hint.

idd suqar apprecieert het niet, maar Xeno levert hier wel de gouden tips ...

denk dat m een boontje heeft voor haar :-P

Anna List 29 september 2011 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5716169)
Straks ga je nog zeggen dat die mens op zoveel moest letten en dat hij er niets aan kon doen :roll:
De chauffeurs moeten inderdaad op zoveel letten, ze vervoeren tenslotte mensen, ook zwakkeren als bejaarden, kindjes en gehandicapte rolstoelgebruikers. Mijn respect voor al die chauffeurs die niet vertrekken tot de instappenden plaats nemen en veilig zijn uitgestapt. Iemand die onoplettend is mag geen mensen vervoeren, naar mijn mening.

Ik heb eens gezien hoe een oude man van de bus is afgestapt terwijl hij geholpen werd door de medereizigers. Hij stapte uit en de bus reed door. Zn rolstoel bleef op de bus achter. Je had die mens moeten zien, ocharme. Echt zielig.

:rofl:

geef toe dat t ongepast of op zijn minst onvoorzichtig was van die rolstoelgebruiker om andere reizigers van de bus te willen gaan helpen, hij is daar gewoon te traag voor zonder zijn wielen !

bgf324 29 september 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5716169)
Ik heb eens gezien hoe een oude man van de bus is afgestapt terwijl hij geholpen werd door de medereizigers. Hij stapte uit en de bus reed door. Zn rolstoel bleef op de bus achter. Je had die mens moeten zien, ocharme. Echt zielig.

Zalig :rofl:

Anna List 29 september 2011 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715955)
Heb inderdaad een medewerker van de lijn aan de telefoon gehad en die zei ook dat ik voor een doktersattest moet zorgen. Ik denk niet dat ik mijn ma tot bij de dokter krijg momenteel. Naar de dokter gaan voor een rood armke vind ze overdreven. Tzijn bij mij gene waar zijn.

als uw moederke zelf t ni de moeite vindt ... zijde gij dan mss niet een klein beetje aan t overdrijven, suqar ?

Herr Flick 29 september 2011 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rio (Bericht 5717344)
omdat ze elke avond graag willen thuis zijn?

Nog erger omdat hun vrouw wil dat ze elke avond thuis zijn...

Anna List 29 september 2011 15:37

Citaat:

geef toe, als uw neef er niet bij was, was dien buschauffeur mss wel durven stoppen. nu zou m wsl kletsen gekregen hebben.

giserke 29 september 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5717388)
geef toe, als uw neef er niet bij was, was dien buschauffeur mss wel durven stoppen. nu zou m wsl kletsen gekregen hebben.

En terecht ook! Ze kunnen dan weer gaan zagen over agressie op de bus. :x
Ze lokken het verdomme in de meeste gevallen zelf uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be