![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
#cateferadubien pag.13 - "Eenmaal terug in de flakkering van de eigen haard, kropen deze individuen achter hun computerschermen, zich bedienend van schuilnamen om op allerhande blogs gif te spuien. Ze spuwden bevolkingsgroepen in de smoel, jongleerden met schuttingtaal, richten hun grofbekkerij desnoods met begeleidende bedreigingen naar mensen wier mening het gevolg is van het feit te hebben nagedacht." Tip. Mocht die19 euro er niet vanaf kunnen, lees dan in een boekenwinkel stiekem bladzijde 119, die wekt gegarandeerd schuim op de bakkes van iedere rechtgeaarde vlaams-populist. Ocharme. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Daan was idd 'ondankbaar' . Terecht trouwens want Vlaamse nationalisten die Engelstalige Vlaamse artiesten blijven subsidieren op basis van hun etniciteit kunnen niet genoeg ondankbaarheid over zich uitgegoten krijgen. |
Een goed schrijver kan je Dimitri Verhulst moeilijk noemen. Zijn naar mijn mening beste boek 'De verveling van een keeper' is best grappig geschreven (ondanks de miljoenen verwijzingen naar het kwade 'rechts') en absoluut geen slecht boek. Dingen zoals 'Mevrouw Verona daalt de heuvel af' en 'Godverdomse Dagen ...' zijn eigenlijk barslechte boeken die niet eens de kwaliteit van de laatste 10 boeken van Herman Brusselmans benaderen (en laat ons eerlijk zijn, die heeft ook véél betere tijden gekend). Het verschil is wel dat Brusselmans een reeks geniale boeken heeft geschreven waar hij nu terecht trots op kan zijn, iets dat Verhulst bij lange na niet gepresteerd heeft.
Maar geen kwaad woord over die man, want hij mag gerust zijn mening uiten. |
Zoals gezegd...
... ik lees geen hedendaagse Nederlandstalige schrijvers meer. Ik spreek me dan ook niet uit over de kwaliteiten van Dimitri Verhulst.
In elk geval is "best grappig geschreven" niet meteen een incentive om er toch eens opnieuw aan te beginnen... |
Citaat:
Alsof dat jij boeken leest. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be