| Macchiavelli |
30 september 2011 10:59 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5718471)
Dat is niet omwille van "iedereen gelijk", dat is omwille van "sommige bevolkingsgroepen worden gediscrimineerd.
Omwille van die discriminatie zijn quota nuttig voor groepen zoals vrouwen, gehandicapten, holebi's, allochtonen,...; om die discriminatie deels weg te werken.
|
Kortom: dat is dus wel omwille van "iedereen gelijk". Omwille van door jou vermeende discriminatie wil jij gaan discimineren waarbij voornamelijk allochtonen voorgetrokken worden. Dat is echt wel een gevalletje van "allochtonen eerst" artisjok, hoe jij het verder ook poogt te wenden of te keren.
Citaat:
(Bericht 5718471)
Dat is wel een poging om af te wijken.
|
Neen artisjok. Dat was in het geheel geen poging om af te wijken, maar wel een droge constatering dat jij die altijd om bronnen en citaten met linkjes aan het gillen bent, zélf nogal eens verstek laat gaat wanneer aan jou bronnen en citaten met linkjes gevraagd worden. Dat jij graag met een vergrootglas op zoek gaat naar eventuele splinters in de ogen van je tegenstanders terwijl jouw eigen ogen vol zitten met zwaar gewapend betonnen H-balken, vaak als geïntegreerd deel van die plaat voor je hoofd.
Citaat:
(Bericht 5718471)
Je kan dus geen citaat met link geven waar ik "iedereen gelijk" interpreteer als "allochtonen eerst".
|
Marie van de koster heeft jou al een citaat met link gegeven. Dat lijkt mij ruimschoots voldoende, vooral omdat jijzelf nogal eens verstek laat gaan als aan jou om citaten met link gevraagd wordt.
Integratie moet volgens jou van twee kanten komen, nietwaar artisjok? En als jij op dit forum wilt integreren, dan zul je zelf toch echt ook over de brug moeten komen. Practise what you preach zogezegd.
Dus kom maar af met dat citaat + link waarnaar ik hier al vroeg.
En als je dan toch citaten met links aan het opzoeken bent, dan wil ik ook de linkjes nog naar die zogenaamde dreigementen waarover je het had, of kunnen we die gewoon als leugens categoriseren?
Tot jij de desbetreffende gevraagde citaten + links hebt gegeven, ben ik jou geen enkel citaat met link verschuldigd. Zorg er zelf eerst maar eens voor dat jij jouw eigen schaapjes op het droge hebt wat dat betreft en kom niet bij anderen bleiten om citaten + links.
|